Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:caily een uur fietsen in het donker?
Waarom heb je geen autootje? Mijn man zou me niet laten gaan.
Caily schreef:spatter schreef:caily een uur fietsen in het donker?
Waarom heb je geen autootje? Mijn man zou me niet laten gaan.
Mijn mam heeft niks te zeggen gelukkig.
Iets met paardenverslaving. Het is een samenloop van omstandigheden. Juni 2014 verloor ik mn baan en voor juli 2014 moest ik mn kamer uit ivm verbouwing. Had mijn merrie hoogdrachtig en wilde alles op alles zetten om ze beiden te houden. Omdat ik in de fastfood werk ben ik bij restaurants in de buurt gaan solliciteren. Kwam op mp een appartement in een woonboerderij tegen met mogelijkheid paard aan huis, voor zelfde prijs als mn studentenkamer maar dan incl. hooi. Dat kon ik natuurlijk niet laten lopen. Als het niet waait fiets ik er 45 min over, helemaal langs de prov. weg dus afgelegen is het niet. Rijbewijs zou ik snel gaan halen, maarja, relatief begripHeb ju tegen mezelf gezegd binnen een jaar en geen investeringen meer in de paarden voor die tijd. Wil januari beginnen met lessen of verder sparen voor zo'n snelcurcus
kvulden schreef:Verdiept is dat ook wel handig als je het eruit moet scheppen? En loopt dat niet vol water?
Sure_lee schreef:Zoooo heee. Moest 10 pagina's van het oude topic bijlezen en hier ook al meteen 4. Niet te doen joh!
Tof dat mijn kruiwagen in de OP staat hihi!
Welkom nieuwe mensen.
Leuk dat de verzorgster beviel claudia! Heeft ze niet toevallig heul veul tijd zodat ze ook nog even hier langs kan komen? Haha!
Ik ben dit weer zoooo zat. Net in de zeikregen en storm mijn wei uit staan mesten... ik voelde me zoals dat andere plaatje uit de op.....