Mijn verzorgpony kan nog nietr worden bereden want daar is ze nog te jonge voor maar met wandelen is ze NERGENS bang van. Ook met verkeer is ze SUPER rustig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

:manenspray, gewoon alles met spray dus, vooral als je aan zijn manen bezig bent, staart kan geen kwaad, alles groter als een auto.Camionette gaat nog, maar tractors, camions, bussen
Een riviertje waar je door moet, maar echt schrik is dat niet, want als ik voorga komt hij wel mee
Ganzen!! Daar heeft hij een doodse schrik van, dit zijn zowat de ergste dingen

Citaat:Ik ben nog even wat vergeten, 1 van mijn paarden is als de dood voor de schimmels, een ander paard van mij trapt nogal naar schimmels... waar het aan ligt?? geen idee..
chantal_cs schreef:Ik ben nog even wat vergeten, 1 van mijn paarden is als de dood voor de schimmels, een ander paard van mij trapt nogal naar schimmels... waar het aan ligt?? geen idee..
. Maar alleen met haar buiten rijden gaat weer prima, is ze nergens bang.
die stond achter een boom bij het gemaal en hinikte naar boef, whaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
).....
)
.
, in alle maten en modellen
. en gezien de horizon vól stipjes zit (tja, om die te laten verdwijnen, moet je er eerst naartoe natuurlijk) is hij op z'n eentje niet te rijden buiten
.