Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Claudxx schreef:Mensen, relax, het was niet de bedoeling om een rel ropic te maken, ik vroeg gewoon om een oplossing, die ik uiteindelijk gelukkig ook gekregen heb.
Jindai dat is nog steeds niet te merken, want dan wist je dat ik bang ben voor muizen, dus dat ik ze niet bij me in de buurt wil hebben. En ik had ook ergens iets geschreven in de trant van dat ik waarschijnlijk mis zou slaan, waardoor de muis weer vrij is.
Dat excuus van 'een muis maakt geen verschil' vind ik een beetje zwak. Ik had namelijk ook al aangegeven dat we veel muizenvallen en katten hebben. We willen iedere muis weg, ook deze.
Alleen is deze dus levend, en dat maakt het lastiger.
Ik maakte dit topic idd aan voor deze muis, maar ook met de achterliggende gedachte dat het waarschijnlijk vaker voor zal komen, dus dat het best fijn is om een goede oplossing te weten ook voor volgende keren.
tamary schreef:Je zal die muis flink ver weg moeten brengen wil die niet eerder terug zijn dan jij. En een muis in een vreemd territorium loslaten is ook niet zo diervriendelijk (want andere muis is niet gastvrij). Schep muis op een of andere manier rap uit die emmer, neem emmer mee in huis voor de rest van het weekeind en haal maandag een stuk martergaas (die kleine vierkantjes) om emmer luchtig en muisvrij te houden.
Claudxx schreef:Via pb nog een hele discussie gehad haha, maar we hebben het perfecte plan bedacht!
De muis was al best dik, dus verwacht niet dat hij nu nog heel veel gaat eten.
Morgen ga ik kijken of het werkt, ben benieuwd