Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LOLLYYwood schreef:Wat er met de wei gebeurd interesseert hun niet zoveel. Hebben ze ook letterlijk gezegd. Al plaats ik er bij wijze van spreken een luxe resort op, zolang ze er maar geen onderhoud aan hebben.![]()
Verder kopen we liever, en die optie staat bij ons dan ook als prior. Als ze echt niet plooien, om eender welke reden dan gaat alles op contract
Hun prijs is erg hoog, dus we gaan eerst een koopbod doen, indien dat niet goedgekeurd wordt en tegenbod voor de jaarlijkse huurprijs.
LOLLYYwood schreef:Ik juig nog niet te vroeg.Hun prijs is erg hoog, dus we gaan eerst een koopbod doen, indien dat niet goedgekeurd wordt en tegenbod voor de jaarlijkse huurprijs.
![]()
Waar mijn paardjes nu staan, staan ze zeker goed. Enige nadeel is dat ik geen piste heb en het altijd een gedoe is met de stalling in de buurt om hun piste te huren
ik kom gewoon ideeetjes pikken
Piste is dus echt noodzakelijk om aan het werk te gaan, en laat dat nu net zijn wat ik niet heb. Stalling in de buurt heeft me al héél vaak voor een gesloten poort laten staan, heel vervelend
Laat staan het werk om het zand over te scheppen naar de remorque en het gewicht.
Tijdelijke indeling is er, maar dat zal niet blijvend zijn. Ook zijn de steentjes verder open gereden.
LOLLYYwood schreef:...Ook gaan er tóch vaste stallen komen, maar deze worden dan gewoon open gezet zodat ze binnen en buiten kunnen wanneer ze willen,...

LOLLYYwood schreef:Wei is nog niet definitief, maar ik ben graag voorbereid op alles
Stal fonck is geen westernstal, nee. Voor zover ik weet zijn het enkel springruiters bij de hrov/hrvv en lrv. maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Winterseizoen is volop aan de gang. Tenminste als we het op dezelfde stal fonck hebben
Agh, het is nog even spannend afwachten.

En daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden. Mesthoop komt waarschijnlijk een deel ingegraven en dan met een betonnen "kast" zeg maar.
Mocht iemand nog een voorstel hebben dan hoor ik het graag!
.