Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Ik geloof niet dat een paard voor medische redenen ijzers nodig hebben. Maar als het maar tijdelijk zou zijn, zou ik het wellicht 1 malig door de vingers zien.
Neonlight schreef:Hoe ik tegenover zo'n pensionhouder sta? Niet, ik denk er het mijne van, trek mijn schouders op en zoek verder naar een pensionstalling waar geen beperkingen zijn.
rien10 schreef:Neonlight schreef:Hoe ik tegenover zo'n pensionhouder sta? Niet, ik denk er het mijne van, trek mijn schouders op en zoek verder naar een pensionstalling waar geen beperkingen zijn.
Ja, zo denk ik er ook over. Ik doe met mijn paard wat ik wil. Al wil ik m groen verven bij wijze van spreken. Dat gaat een ander/pensionhouder niet voor mij bepalen.
Maartje1990 schreef:Ik geloof niet dat een paard voor medische redenen ijzers nodig hebben. Maar als het maar tijdelijk zou zijn, zou ik het wellicht 1 malig door de vingers zien.
tita schreef:Alleen al het lezen van de eerste post van de ts zou ik nooit op jouw pensionstal willen staan.
In de post ben je al bewust bezig je mening op te dringen aan de toekomstige pensionklanten
Ik houd mijn paard zoals ik het wil, is al een reden om niet bij jouw type mens te gaan staan.
Bemoeizucht van pensionhouder is het laatste wat ik wil
Lezen van je 2e post twijfel ik al aan je kennis van je paarden.
Lezen van jouw 4e post over de "mode" bevestigd mijn vermoedde........
Bemoeizuchtig, geen inlevingsvermogen........... Mode
Teveel bezig met het opdringen van jouw manier
Ps. mijn merrie staat blootsvoets maar niet omdat ik tegen ijzers ben