Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimnl schreef:Faldo staat 6 maanden per jaar dag en nacht op het land in de kudde. 2 maanden per jaar overdag op het land en snachts op stal. En 4 maanden per jaar met 1 of 2 vriendjes 2 a 3 uur per dag buiten rest op stal.
Ik ben daarvoor verhuist van stal. Mijn vorige stal stond hij elke dag 8 uur lang alleen op een paddock met onbeperkt ruwvoer. Maar dit vond ik echt zielig voor z'n jonkie hij moet lekker spelen op het land!
tita schreef:Wat wil je bereiken met dit topic, er zal hier nooit een geldig "resultaat" uitkomen.
Er zal maar een selectief groep mensen reageren...tenzij je afgebrand wil worden door bokt.
Een onderwerp zoals dit hoe houd ik mijn paard wordt net zoveel ingelogen als hoevaak heb jij seks of wat verdien jij.
EskeGirl schreef:tita schreef:Wat wil je bereiken met dit topic, er zal hier nooit een geldig "resultaat" uitkomen.
Er zal maar een selectief groep mensen reageren...tenzij je afgebrand wil worden door bokt.
Een onderwerp zoals dit hoe houd ik mijn paard wordt net zoveel ingelogen als hoevaak heb jij seks of wat verdien jij.
Dit is zeker waar. Ik denk dat er legio paarden zijn die er maar 1-3 uur uitkomen, maar die mensen reageren niet.
tita schreef:Die kunnen niet reageren....aangezien het bij max 4 uur begint.ik kom er voor uit de mijne komen nu niet langer dan 4 uur buiten.
Ik sta op luxe pensionstal van 35 paarden echter is maar 1 pony die nu in de wei staat ong 2-3 uur per dag en alleen.tja..... Ben dubbel slecht maar is goed zo. Bokt verandert dat niet.