Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jennyj01 schreef:In weer en wind buiten of 23 uur op stal? Dat is wel een beetje van het ene naar het ander uiterste. Die van mij doet het niet hoor. Die heeft een hele royale schuilstal en komt er echt niet uit bij dit weer. Terwijl zijn weidemaatjes niet in de schuilstal gaan zolang er geen hele grote emmer eten staat. Voor hooi komen die weer niet. Het ligt dus ook aan het paard.
) buiten, met onbeperkt hooi en een schuilstal. Soms gebruiken ze de schuilstal, maar vaak staan ze ook gewoon in de stromende regen of harde wind in de wei. Ze kunnen zelf kiezen wat ze willen. Helaas zijn er momenteel maar weinig droge plekken, maar ze zijn er nog wel. Blijkbaar staat het erg lekker in de grote plassen haha
tine10 schreef:Joyce, misschien begrijp ik het verkeerd hoor, maar zoals ik het nu lees heb jij de paarden altijd apart staan, ook snachts, omdat je ze apart wilt voeren. Wat ik hier doe: ze staan gewoon bij elkaar en als het voertijd is, zet ik ze even op een apart stukje. Zodra iedereen zijn emmer leeg heeft, gaan de linten weer los en zijn ze weer bij elkaar.