Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malyma schreef:ingvdh schreef:Soms zijn er gekke regels, maar gelukkig heb ik die nog niet meegemaakt.
Maar 100% winst op een box? Dat ken ik niet, naast het hooi, strooisel, krachtvoer etc zit er ook veel geld in arbeid, (voeren, mesten) en het onderhoud/afschrijving van het complex en de terreinen. Want die box heeft ook geld gekocht, evanals aanleg bak, onderhoud gebouwen, hypotheek aflossingen, belastingen, electriciteit etc etc. Al met al tikt het toch behoorlijk aan en zal je zien dat je weinig overhoud.
Daarom zeg ik ook "over degenen die ik ken"En daarbij zijn idd niet de arbeidskosten meegenomen, maar zeker wel de kosten van aanleg, onderhoud, elektriciteit en afschrijvingen.
ingvdh schreef:Soms zijn er gekke regels, maar gelukkig heb ik die nog niet meegemaakt.
Maar 100% winst op een box? Dat ken ik niet, naast het hooi, strooisel, krachtvoer etc zit er ook veel geld in arbeid, (voeren, mesten) en het onderhoud/afschrijving van het complex en de terreinen. Want die box heeft ook geld gekocht, evanals aanleg bak, onderhoud gebouwen, hypotheek aflossingen, belastingen, electriciteit etc etc. Al met al tikt het toch behoorlijk aan en zal je zien dat je weinig overhoud.
Malyma schreef:ingvdh schreef:Soms zijn er gekke regels, maar gelukkig heb ik die nog niet meegemaakt.
Daarom zeg ik ook "over degenen die ik ken"En daarbij zijn idd niet de arbeidskosten meegenomen, maar zeker wel de kosten van aanleg, onderhoud, elektriciteit e
Goh, bij hoeveel pensionstallen heb jij de boekhouding gezien dan
Nikass schreef:Ik ken ze ook hoor Malyma, in verschillende versiesEn boekhouding. .. alles zwart gewoon.