funnyhorses schreef:Prive stal of niet je hebt als stalhouder nog altijd met ANDERMANS paarden te maken dus de eigenaar de toegang weigeren kan/mag niet zomaar!
Openings en sluitingstijden zijn wel prima wil/moet je dan buiten die tijden om iets doen met je paard dan kan dat prima in overleg.
Je kiest als privé man zelf ervoor om een pensionstalling te beginnen dan heb je nu eenmaal ook het volk over de vloer.
Kun je daar niet tegen dan moet je ook geen stalling beginnen maakt niet uit of je 1 box of 20 boxen verhuurd de deur hoort 7 dagen in de week open zijn voor de eigenaar.
Ik vind het zeer asociaal van zo'n stalhouder om even van dat soort rare wetten erin te gooien.
Zomaar een dag de deuren sluiten kan niet,tijden afspreken kan wel.
Ik zou me veel meer ergeren aan dat volk wat zich een dier aanschaft ergens neerpleurt en er vervolgens niet meer naar omkijkt, DIE moesten ze weigeren en niet die mensen die gewoon elke dag naar hun dier willen omkijken.
zo jammer dit soort reacties, mensen die zo denken kunnen twee dingen doen. 1 naar de makelaar, 2 verkassen naar een andere stal. echt ik ben zo blij geen paarden van andere meer op stal te hebben
Met paarden aan het werk loopt altijd uit zeker als je er meer dan 1 hebt
?