Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar mijn zusje heeft het al helemaal uitgespeeld. In deel 3 kan je dus geen dressuur rijden, dat kan je wel in deel 2. Maar in deel 2 kon je enkel mesten, borstelen en wedstrijd rijden. Deel 3 kan je paarden aankopen als je goed rijdt en ze dan ook weer verkopen, je paarden trainen, in de wei zetten, appels plukken
, je kiest met welk paard je de wedstrijd rijdt (ze hebben allemaal andere eigenschappen) ...
scooby schreef:ridingstar is vreselijk, ik reed met dressuur elke keer rechtstreeks de bak uit en met springen sprong ik er naast
je moest dan heel snel stilstaan, dan weer galopeerden haha.En ik vond de Cross bij ridingstar erg lang en ik ergerde me er dood aan dat dat paard zo belabberd liep in draf, met de kop naar voren enzo en in galop liep ie weer heel netjes omlaag
:P
*smeekt heel erg hard
* Nimmedor"]
[quote="scooby schreef:ridingstar is vreselijk, ik reed met dressuur elke keer rechtstreeks de bak uit en met springen sprong ik er naast
je moest dan heel snel stilstaan, dan weer galopeerden haha.En ik vond de Cross bij ridingstar erg lang en ik ergerde me er dood aan dat dat paard zo belabberd liep in draf, met de kop naar voren enzo en in galop liep ie weer heel netjes omlaag
:P
*smeekt heel erg hard
*ruitje schreef:Verder ben ik helemaal verslingerd aan Horse Racing Manager,dan kun je dravers en volbloeden trainen(echt trainen he..dus voeding,smid,trainen) en je kunt ze rijden op de wedstrijd en gokken(dat vond ik stom) maar het is wel een echt spel voor dravers en volbloeden,is misschien niet zo leuk als je rijpaard fan ben zeg maar.