quarterH schreef:geen stapmolen, longeren kan gewoon in de rijbak. moet wel zeggen dat de locatie zelf behoorlijk oud is, dus hier en daar lekkages aan het dak (bij looppaden, niet bij de stallen of rijbak) en dat soort dingen, is niet supermooi.
Ik verwacht voor €350,00 - €400,00 wel een heel klein beetje luxe en niet een oude locatie ( zoals het nu overkomt), waar het nodige onderhoud aan verricht moet worden.
Ik denk dat je tussen de 250-275 een mooie prijs biedt.
Hier in de regio zit deze stal :
Citaat:Wij bieden aan onze pensiongasten het best denkbare vol-pension programma in onze regio.
Dit vol-pension houdt in:
Dagelijks uitmesten van de stallen (onze paarden staan op houtvezel)
In de zomer voeren wij 2 x daags hooi van top kwaliteit en in de winter is dit 3 x daags.
Daarnaast voeren wij uw paard altijd 2 x per dag krachtvoer. Wij hebben sportbrok, muesli en haver van Pavo.
In de zomerperiode, als het weer en de weilanden het toelaten, zetten wij uw paard iedere dag in de wei
In de winterperiode zetten wij uw paard dagelijks in onze ruime paddocks of in de stapmolen
Gratis gebruik van solarium en warm water.
In onze gezellige kantine kunt u gratis koffie en thee nuttigen.
Onze pension gasten krijgen een ruime zadelkast en voldoende ruimte voor dekens.
Uw trailer kan bij ons zonder meerkosten gestald worden.
Gezamenlijke ontworming, dit wordt door ons geregeld in overleg met een dierenarts.
Totale verzorging die met recht “vol-pension” genoemd kan worden. U betaald hiervoor 1 prijs zonder dat er nog verdere kosten bijkomen.
Naar wat ik vernomen heb in jou huidige prijsklasse op een locatie die eruit ziet om door een ringetje te halen.
Dus dat is mijn referentie kader.
Ik zelf sta op 2 soorten stalling:
Stal 16m2
3 ruwvoerbeurten hooi ( geen voordroog)
2 x brok ( naar eigen inbreng)
Onbeperkt stro
2 x mestbeurt
Binnen en buitenzetten
Minimaal 6-8 uur op de weide
Dagelijks toezicht
Bak 20 x 60
Spuitplaatst
Bospad achter de stal
4 pensionklanten
Stalling 2
Stalling 10,5 m2
2 voerbeurten voordroog 2-3 snede
2 voerbeurten brok naar eigen inbreng
Dagelijkse weidegang van 9-18 ook in de winter
Ruime zandpaddocks
Longeerkraal
Binnen en buiten zetten
Zelf mesten (vlas)
Spuitplaats
Vanaf volgend jaar een stapmolen
1 km van het Bospad
13 stallen, momenteel 9 bezet
Beide stallen zijn de helft van jou huidige prijs. Een binnenbak is mij geen €150 extra waard.