Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HealthTIES schreef:lufwinny: even goed lezen? Paard komt dagelijks tussen de 5 en 7 uur buiten.@Jessix; In de binnenstal heeft mijn paard aan de zijkanten geen tralies (de bovenkant is open) dus hij kan aan twee kanten contact zoeken met de andere paarden. Daarnaast heb ik uitgelegd dat hij geen 1 uur per dag buiten staat. Op maandaag, woensdag en vrijdag staat hij met de kudde van 08.00 - 12.30 buiten en gaat dan nog eens met mijn 2 uur naar buiten (dus totaal ongeveer 7 uur) en de andere dagen is het 5 uur. Nee...het is geen 24 uur, maar ik vind het ook niet helemaal fair dat het steeds maar weer gaat over de 1 uur in de paddock.
smurffie schreef:HealthTIES schreef:Delft; Heb al een hoop rond gekeken in de buurt, maar niet echt iets gevonden en als het ideaal is, is het tegelijkertijd ook onbetaalbaar. Begrijp me niet verkeerd...een paard houden is een dure hobby, maar ik wil echt niet meer dan € 375,- uitgeven. De stal van Kees Poot komt goed in de buurt, maar daar zijn de boxen weer kleiner en mis ik de binnenbak (paard is 1.70). Ben ook al bij de Groene Meer wezen kijken, maar dat is dus weer te ver weg.
Ik had het niet uit de lucht gegrepen hoor![]()
Als je paard lekker de hele dag buiten zou staan zou een box van 3x3 prima zijn.
Ik zeg nergens dat je je paard weg moet doen, enkel dat je je verantwoording voor hem moet nemen en zijn welzijn voor jou luxe moet plaatsen. Duur is vaak geen item als het gaat om paarden welzijn. Wel als het gaat om ruiterluxe.
DatBenIkNou schreef:Zooooo weinig buiten? Overdrijven is ook een vak. Paard staat dagelijkse 5 tot 7 uur buiten, kom op zeg!
DatBenIkNou schreef:HealthTIES schreef:lufwinny: even goed lezen? Paard komt dagelijks tussen de 5 en 7 uur buiten.@Jessix; In de binnenstal heeft mijn paard aan de zijkanten geen tralies (de bovenkant is open) dus hij kan aan twee kanten contact zoeken met de andere paarden. Daarnaast heb ik uitgelegd dat hij geen 1 uur per dag buiten staat. Op maandaag, woensdag en vrijdag staat hij met de kudde van 08.00 - 12.30 buiten en gaat dan nog eens met mijn 2 uur naar buiten (dus totaal ongeveer 7 uur) en de andere dagen is het 5 uur. Nee...het is geen 24 uur, maar ik vind het ook niet helemaal fair dat het steeds maar weer gaat over de 1 uur in de paddock.