Hahahaha, trapte ik er toch ook mooi in! Ik begon al te denken, die is geeek! Foto'tje zag ik echt pas op het einde, doordat die link niet opviel.
capopjekop schreef:Ik ben jaloers, ik wilde hem zo mee naar huis nemen Hij is te koop Zoals mijn vriend zegt :"Prijs is belangrijker dan een goed tehuis"
Plastico is op zich best braaf nu, al is het wel opletten.. Vandaag stond hij alweer met 1 voet buiten.
Ben niet op HE geweest, maar aan het begin van de laatste alinea dacht ik "Peerke..." en jawel hoor. Had wel een foto gezien van Plastico op HE.
Whahah, Geweldig, wilde bijna de dieren bescherming bellen, tot ik de foto zag whaha*Voelde me even super dom dat ik niks door had *
ik dacht serieus die vriend heeft totaal geen verstand van paarden geweldig die nieuwe verzorger past beter bij hem Spoiler: ik dacht echt je vriend is pipi langkous als die een pony kan tillen whahah
Voor de gene die erin trapte :Toen ik haar voor het eerst vertelde dat ik een pony had gekocht geloofde ze het eerst ook
My god, ik geloofde alles totdat ik de foto zag Ging al antwoorden: 'wat wil je nu met dit topic bereiken, alleen maar slechte commentaar krijgen van bokkers hoe dom het wel niet is wat ie allemaal heeft gedaan?'