buren hebben last van vliegen en geurhinder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:59

Lienek schreef:
Ik snap echt niet dat je paarden weg doet zonder eerst de gemeente om raad te vragen .....
Ik krijg daarom alleen al het gevoel dat er twee kanten aan zitten... Waarom zou je anders je paarden weer weg doen?? Ik snap er echt niks meer van

Als je zulke buren hebt weet je niet hoe ver ze gaan. Voor hetzelfde geldt vergiftigen ze de paarden. Dan heb je ze liever veilig op een pensionstal staan

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:59

Ik denk dat dat is omdat haar ouders dat bepalen en niet de TS zelf. Maar dan nog. Ze hadden mijn paarden uit mijn dooie klauwen moeten trekken voordat ze er ook maar enigzins beweging richting vertrek in hadden kunnen krijgen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:02

Axel_Valerie schreef:
Ik denk dat dat is omdat haar ouders dat bepalen en niet de TS zelf. Maar dan nog. Ze hadden mijn paarden uit mijn dooie klauwen moeten trekken voordat ze er ook maar enigzins beweging richting vertrek in hadden kunnen krijgen.

Nou precies!!

Ik snap niet waarom er niet gelijk naar de gemeente is gegaan....
Ik zou hoe jong of oud ik zou zijn echt nooit mijn paarden weg doen om 1 vervelende buurman en wat als hij ze vergiftigd... Reken maar dat hij daar onwijs veel spijt van zal krijgen... Dan ben ik niet zo lief meer... En voor ze dat doen zullen ze wel 3x nadenken..

Axel_Valerie

Re: buren hebben last van vliegen en geurhinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:06

Nee mocht iemand ooit overdenken tot zoiets over te gaan breng ik een taart met zeer vreemde ingredienten langs. De taart noem ik dan "Nooit meer van de wc af taart".

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:04

Project 2... weg willen hebben van de kippen.. wedden

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:45

Alles was goedgekeurd door de gemeente ? Dan had jij je paarden niet moeten wegdoen.
Waarschijnlijk een jaloerse buurman. Hij zal wel een volgend slachtoffer gaan vinden, misschien de eigenaars van de geiten.
Maar je paarden wegdoen is bijna hetzelfde als je buurman gelijk geven.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:44

Axel_Valerie schreef:
Nee mocht iemand ooit overdenken tot zoiets over te gaan breng ik een taart met zeer vreemde ingredienten langs. De taart noem ik dan "Nooit meer van de wc af taart".

Net zoals in "the help": Eat my oliebol :j

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:46

met zulke mensen is het zo dat ze zich nu vast ergens anders aan gaan irriteren.
die zoeken gewoon iets.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:57

Hoop dat ze goed last krijgen van die stink geiten met veel vliegen.
Deze mensen blijven klagen.

Hoop dat jij er nu vanaf bent.
Ik denk van niet ivm de kippen.
Wel heel erg dat alles zo heeft moeten lopen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:15

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:41

Kan me daar ook wel iets bij voorstellen. had misschien gescjeeld als die vrouw de boel netjes had gemaakt met een stel nette boxen, krutig bestraat stukje en een schone zandpaddock. Dat rommelige uiterkijk en natte bende vinden mensen niet prettig om naar te kijken. maar klagende mensen houd je toch wel.

Kinderboerderij in oude woonplaats bestaat al tientallen jaren en hadden verstandelijk gehandicapten woon/leefterrein naast zich wst heel goed samen ging. Toen bedacjten ze dat die meer midden in de samenlebong moesten wonen om te integreren en werd de grond afgestaan voor woningbouw. stuk park en natuur werd opgeofferd en wandelterrein van kinderboerderij verkleind. tja... en toen de woningen er stonden kwamen de klachten... over stank en lawaai...
Sneu voor de kinderboerderij en dom van de planners dat ze geen ruimere natuur buffer aangehouden hebben