terpentijn schreef:De toevoeging van dat intelligente etc. zou ik ook niet in de advertentie zetten, dat kan erg afketsend voor de ene en offensief voor de andere eigenaar overkomen.
Maar goed, dat is de beslissing van TS zelf natuurlijk.
Dit bedoelde ik ook te zeggen, want ja, wat is intelligent? Ben al sinds miniatuurtje tussen de paarden, maar IK zie niet of mijn paard (die ik toch al 5 jaar heb en vele uren per dag gezien heb) 'intelligent' is. Het is gewoon een sukkel die niet speelt maar toch aandacht wilt (maar hier niet echt om vraagt, heel terughoudend), die als het even kan de hele dag staat te knabbelen aan hooi/gras en zich verder niet moe maakt.
Ik zou echt niet weten wat een intelligent paard is en wat niet, en ik ben zeker niet de enige die dat niet weet.
Voor de rest bied je zeker een topplek aan, heel jammer dat het zo ver weg is. Ik sta nu voor €120 (hooi stro wat ik alleen in de winter gebruik, eigen weiland met zeecontainer/stal en kan het paard altijd zetten waar het mij uitkomt). Maar ja, een €50 zou leuker zijn dan €120 (zonder brokken en voeren, wel met hooi voeren).