Bonen (bij ruin/hengst) Hoe zien ze eruit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 19:24

Hmmm, ik dacht dat dit niet perse hoefde, maar dat dit het wel makkelijker maakte. Maar hij schachte dus idd niet uit..

AmyxDomino

Re: Bonen (bij ruin/hengst) Hoe zien ze eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 19:38

Kan er misschien overheen gelezen hebben hoor..
Maar ehhh wat is een 'boon' eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 19:42

mm mijn ruin laat het niet toe maar over 2 week komt de tandarts ik denk dat ik mn kans dan maar grijp :))

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 19:48

Ik rijd al paard sinds 1977, maar hier had ik dus nog echt nooit van gehoord. Weer wat geleerd! *\o/*

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 22:59

Yvank_ schreef:
mm mijn ruin laat het niet toe maar over 2 week komt de tandarts ik denk dat ik mn kans dan maar grijp :))

je moet niet je kans grijpen, maar wat anders :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:00

AmyxDomino schreef:

hoe kun je daar nu overheen lezen....dit topic gaat over bonen

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:05

geerke schreef:
AmyxDomino schreef:

_O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:11

Ik moet het toch maar eens proberen, maar ik zet het paard wel even op stal voordat een voorbijganger de politie belt wegens onzedelijke praktijken :')

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:45

vuurneon schreef:
Ik moet het toch maar eens proberen, maar ik zet het paard wel even op stal voordat een voorbijganger de politie belt wegens onzedelijke praktijken :')

Zo stond ik vanmiddag ook aan meneer zijn piel te pulken. Lekker over zijn koker kriebelen en zoeken naar bonen (die ik gelukkig niet gevonden heb) zie ik ineens allemaal fietsers die mij ook gezien moeten hebben haha. Ondertussen stond mijn paard mijn kont te kriebelen. _O-
Ik ging trouwens zoeken omdat ik vond dat hij er nogal vies en schilferig eruit ziet de laatste tijd. Of eigenlijk ik weet niet precies of het erger is dan anders. Ik maakte mij zorgen. Nu heb ik geen bonen gevonden dus en geen gekke dingen, maar ik vraag me wel af of zijn piel er gezond uitziet. Zal morgen eens eens foto's plaatsen. Hij ziet er in ieder geval heel anders uit dan die van mijn andere ruin. Ideetje om hier foto's te plaatsen zodat we een beetje een idee krijgen allemaal...of is dat raar een topic vol piemels?

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:51

tword steeds fraaier hier hahahaha

ik zie de buurman ook wel eens kijken als ik zijn piem ffe schoonwrijf na het rijden, (dat gaat heel makkelijk met je rijhandschoen nog aan),

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:54

missanita84 schreef:

ik zie de buurman ook wel eens kijken als ik zijn piem ffe schoonwrijf na het rijden, (dat gaat heel makkelijk met je rijhandschoen nog aan),

Euh het is dat ik zeker weet dat je niet de piem van je buurman bedoelt maar anders! Haha :=

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:14

Hahahaha "ik zie de buurman ook wel kijken als ik zn piem ff schoonwrijf na het rijden". Hilarisch.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:24

mrie schreef:
Ik weet niet wat er allemaal niet goed is, ik weet wat werkt. En als wij er onze dierbare kinderkes mee in mogen smeren dan is het ook zacht voor mijn beest. Ik gebruik wel een ongeparfumeerde en ik spuit het er op, niet er in, brrr dat laatste daar moet ik niet aan denken

In babyland is er ook veel kritiek op het gebruik van zwitsal.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:04

TinePine schreef:
missanita84 schreef:

Euh het is dat ik zeker weet dat je niet de piem van je buurman bedoelt maar anders! Haha :=

Dames toch ...... _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:45

Hoe maak je schoon als je geen stromend water hebt? Zag op het filmpje van een man dat ie een natte sok gebruikt, want ik kan wel gewoon water meenemen natuurlijk. Iemand nog een ander idee?

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:00

mijn paard schacht de boel uit zet de tuin slang overal even op en schoon is meneer.
volgens mijn heb ik het erg getroffen met hem als ik het zo lees :+

AmyxDomino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:13

geerke schreef:
AmyxDomino schreef:

Hahaha nee :')
Ik bedoelde eigenlijk: Waar bestaan bonen uit en hoe ontstaan ze?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:17

Is het niet gewoon 1 klont smegma?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:12

vuurneon schreef:
Is het niet gewoon 1 klont smegma?

Nee, er zitten urinekristallen bij en dat is nou net het punt. Die urinekristallen maken dat die boon wat harder wordt dan gewoon smegma.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:02

Ik wist met 30 jaar in de paarden niet eens wat een boon was?

Nou gatverdamme dames, jullie hebben me vanmorgen aan het werk gezet.
Mijn ruin schacht al uit als je er naar kijkt, dus ik ook geprobeerd.
Eerst natuurlijk meneer piemelmans en schacht schoon gemaakt, ondanks dat ik dat regelmatig doe, altijd veel prut in.
Toen het 'envelopje' eens van dichtbij bekeken (gelukkig was er niemand aan het pottenkijken) en inderdaad heb ik één boon gevonden. Hij was anderhalve cm lang en een cm breed.
Andere kleur als gewoon smegma, smegma meer zwarte stopverf, dit meer huidkleur.
Ik vond hem niet extreem hard, maar dat kan aan mij liggen.
Morgen kijk ik voor de andere kant.
Bij paard nummertje 2 wacht ik even tot de DA geweest is en hem gesedeerd heeft.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:05

:oo Ik net nog eens goed bij Tommie gekeken.
Nou er zat toch een hele grote :oo

Beetje witachtig. En echt groot.
Kon het wel aardig makkelijk weghalen. Was wel een beetje hard.

Niet erg smakelijk... Maar voor Tommie denk ik fijn dat het weg is.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:31

smurffie schreef:
_Zsazsa_ schreef:
Alle veeartsen en hengstenhouders gebruiken betadine om de koker en penis schoon te maken.

Ik moet de eerste nog tegen komen die op een iets vieze verder gezonde RUIN betadine gebruikt.
Hengsten houden zichzelf schoon, wanneer daar iets aan te pas moet komen is het vaak ontstoken oid.

Dierenartsen? Zelfs bij ontstekingen liever niet.. Eerder antibiotica zalf oid. Alleen alsnze er echt niet omheen kunnen.

Ik niet, bij mijn vorige paard hebben ze zijn koker en de rest gewassen met betadine om de boel schoon te maken.

Vanavond bij mijn huidige paard ook een boon gevonden. Normaal mag ik er echt niet aan komen maar ik keek heel snel en kon het er zo uitpakken.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 12:10

Gisteren ook even gekeken, vellen e.d. Doe ik altijd al en dat vindt hij prima. Er zat een stukje naar D e buitenkant wat hard was. Dat kon ik er zo af pakken. Nu zit er Volgensmij nog wat in maar dat is minder uitgehard en wat plakkeriger. Dat zat vast en vond meneer niet zo grappig dat ik daar aan zat. Dat moet ik nog maar even een keer proberen van de week. Hij is het ook niet gewend dat meer zo aan zit ;)

Polderpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:11

Jeempie, dames, waar zadelen jullie me nu mee op :P Ik doe nooit iets aan zijn piemel tot op heden, maar die bonen klinken toch wel serieus. Ik ga morgen ook kijken! Probleem is alleen dat mijn ruin als hij uitschacht en ik er aan ga zitten, hem meteen weer intrekt :D

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:31

vuurneon schreef:

Na aanleiding van dit topic ook maar eens bij mijn ruin gekeken. Meneer stond in de wei, en ik heel slim :o hem even over de schoft kriebelen hij schacht fijn uit dus ik grijp zijn pielemans. Haal de vellen eraf en probeer verder te kijken totdat ik nogal wat "geluid" hoorde.. Fietsers en wandelaars die helemaal in een deuk lagen om wat ik aan het doen was... :oo 8)7