Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Ik moet het toch maar eens proberen, maar ik zet het paard wel even op stal voordat een voorbijganger de politie belt wegens onzedelijke praktijken
mrie schreef:Ik weet niet wat er allemaal niet goed is, ik weet wat werkt. En als wij er onze dierbare kinderkes mee in mogen smeren dan is het ook zacht voor mijn beest. Ik gebruik wel een ongeparfumeerde en ik spuit het er op, niet er in, brrr dat laatste daar moet ik niet aan denken
TinePine schreef:missanita84 schreef:tword steeds fraaier hier hahahaha
ik zie de buurman ook wel eens kijken als ik zijn piem ffe schoonwrijf na het rijden, (dat gaat heel makkelijk met je rijhandschoen nog aan),
Euh het is dat ik zeker weet dat je niet de piem van je buurman bedoelt maar anders! Haha
smurffie schreef:_Zsazsa_ schreef:Alle veeartsen en hengstenhouders gebruiken betadine om de koker en penis schoon te maken.
Ik moet de eerste nog tegen komen die op een iets vieze verder gezonde RUIN betadine gebruikt.
Hengsten houden zichzelf schoon, wanneer daar iets aan te pas moet komen is het vaak ontstoken oid.
Dierenartsen? Zelfs bij ontstekingen liever niet.. Eerder antibiotica zalf oid. Alleen alsnze er echt niet omheen kunnen.
vuurneon schreef:Ik moet het toch maar eens proberen, maar ik zet het paard wel even op stal voordat een voorbijganger de politie belt wegens onzedelijke praktijken