Nee heb nog steeds de tas van mijn dochter in gebruik wat ik toch wel handig vind want er is een flesje lijnzaadolie in de curverbak omgevallen moet die nu schoon maken
ik heb een vierkante emmer van de Blokker met een hengsel. Prima hoor! Hier zitten de poetsspullen in en de verzorgingsspullen zitten in een mandje en die staat in de zadelkast
Ik heb het beide, te tas vind ik makkelijker dragen en handig dat ook vliegenspray etc er in kan, liggen in poetsbox gaat dat vaak lekken! Ook kun je makkelijker iets extra meenemen met de tas.
Koffer vind ik handig omdat je er op kunt staan en hij waterdicht is, handig op de wasplaats!
TessaHa
Geplaatst: 29-06-14 19:12
Ik zelf heb liever gewoon een poetskoffer, veel makkelijker schoon te houden en ook handig mee te nemen
Ik heb er een van Br van 24.95. Goed ding en stevig om op te staan.
Mila11
Geplaatst: 29-06-14 19:40
Ik had een erg ruime poetskist, maar alleen het hoognodige gerei paste erin. Ik heb nu ene poetstas waar ik heel tevreden over ben, alles past erin en in de zijvakken kan eten en vliegenspray etc.
MelanieB
Geplaatst: 29-06-14 19:44
Ik heb een poetstas, vind ze ideaal.
Op poetskoffers gaan staan doe ik sowieso al niet, dan pak ik wel een krukje van een paar euro.
Poetskoffer vind ik voor thuis weer handig, maar niet fijn om mee te nemen op wedstrijden.
Brittxxxxx
Geplaatst: 30-06-14 19:54
Ik ga ook voor de poetskoffer; makkelijk schoon te houden en prima om op te gaan staan.
annedv
Geplaatst: 01-07-14 01:01
Ik zou voor de poetskoffer gaan, makkelijk schoon te houden!!