Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brechtje122 schreef:knuffeldier schreef:Had wel eens op je website gekeken toen ik opzoek was naar stalling, maar vond het toen echt te duur voor een stalling zonder binnenbak.
Aan de andere kant is deze regio echt schreeuwend duur. En als je voor die prijs mest, alle voer inbegrepen is en ze binnen en buitengezet worden (begreep in de winter zelfs 2x) dan is 325 wel weer een redelijk prijs. (als ik het vergelijk met stallingen in de buurt)
Een stak even verderop is €250 voor hetzelfde
Tammy_ schreef:anderhalf jaar geleden is de prijs bij mij op stal verhoogd, dit jaar is het hetzelfde gebleven maar de service is omlaag gegaan (van 1x per week machinaal uitmesten naar 1x in de 14 dagen).
DatBenIkNou schreef:En dan bedoel jij waarschijnlijk D.Uynisveld? Sorry, maar dat is écht geen zelfde vergelijking, ben je bij beiden geweest? De Kraanhoeve is een mooie en goed verzorgde pensionstalling. D.uynisveld enige pluspunt is de lokatie voor als je graag buiten rijd, verder is de bak en accomodatie één armoede. Dat is dus appels met peren vergelijken.
Ik sta in zelfde regio als beide stallen en betaal met binnenbak 320,- maar hebben geen land en moeten zelf uitmesten. Van De Kraanhoeve komen ze vaak gebruik maken van 'onze' binnenbak en instructrice. De Kraanhoeve vraagt dus voor deze regio en het gebodene geen fantasiebedrag.
Citaat:omdat wij nog steeds onze stal professioneel, maar wel uit hobby runnen, en wij onze inkomsten merendeels uit het bedrijf van mijn man halen, kunnen wij dit doen.
dekraanhoeve schreef:Zijn er meer stallen die net als ik, de stallingsprijzen omlaag hebben gedaan?
Wij hebben besloten om per 1 juni, de prijs met 20 euro te verlagen.
wij weten dat het houden van een paard in deze tijd, eigenlijk niet makkelijk is, en soms de rede is dat mensen hun paard moeten verkopen, of naar een goedkopere stal moeten.
omdat wij nog steeds onze stal professioneel, maar wel uit hobby runnen, en wij onze inkomsten merendeels uit het bedrijf van mijn man halen, kunnen wij dit doen.
Ben benieuwd of er meerdere stallen zijn die meedenken met de klanten, om het crisisleed wat te verzachten.