Wanneer het gaat groeien knip ik hem allemaal gelijk

Aan de kant van de schoft viel het nog wel meer, maar meer richting kop werd het steeds dikker, heb er een lamme duim van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer het gaat groeien knip ik hem allemaal gelijk

Batlow schreef:Hier de foto's. Hij heeft echt een dikke kam, was even bezig met alles goed kort knippen.. Boogje wat hij al had heb ik wat kort geknipt en laten staan, heeft hij nog iets van manenWanneer het gaat groeien knip ik hem allemaal gelijk
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aan de kant van de schoft viel het nog wel meer, maar meer richting kop werd het steeds dikker, heb er een lamme duim van

haha ja het staat wel vreemd, maar ik heb de ballen net niet om alles te doen
Ik was half in paniek toen ik een halve pluk had afgeknipt. Maarja, je moet een beetje grenzen verleggen en lekker zijn manen er af halen...... Gelukkig groeit het haha, ik dacht maar, zijn manen groeien niet meer op dit punt, zijn zo vies en niet meer schoon te krijgen, ik kweek wel nieuwe manen
Toen heb ik het alleen geknipt een laatst heb ik haar manen geknipt en daarna netjes bij geschoren, daar heb ik nog geen foto's van vandaar dat ik de foto's van vorig jaar maar even laat zien. (op de eerste foto was ze net geknipt dus zag het er nog wat raar uit, op de 2e foto vind ik het er al beter uit zien.) Ik ga haar manen nu trouwens weer laten groeien. 

ik vind kort altijd zo lekker stoer!
na alle manen die eraf zijn gegaan kan dat ook nog wel :p