H_M_UP schreef:Up had bij zijn oude eigenaar nog veel kortere manen.. (ze waren heel kort afgeknipt)
dit was toen hij al een tijdje bij ons was:
[ Afbeelding ]
En dit een recentere foto
[ Afbeelding ]
Wat een grappige pony !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
H_M_UP schreef:Up had bij zijn oude eigenaar nog veel kortere manen.. (ze waren heel kort afgeknipt)
dit was toen hij al een tijdje bij ons was:
[ Afbeelding ]
En dit een recentere foto
[ Afbeelding ]
Lovethokkaa schreef:Dat is het probleem, hij is niet 'écht' van mij, maar van mijn ouders. En dat vinden ze blijkbaar een goed genoege reden om mij zijn manen niet te laten knippen. Maar ik heb hem ingereden, ben hem aan het doorrijden, heb hem alles geleerd en beslis buiten de dierenarts en weideverzorging alles over hem. Maar als ik mijn eigen veulen binnenkort heb(zelf betaalt) mag ik er mee doen wat ik wil) dus dat vind ik onredelijk.
Jaa sorry beetje ook van familie kant maar t komt op de manen korten neer
Lovethokkaa schreef:Hoi! Ik weet niet of ik hier in dit topic mijn vraag mag stellen, maar het komt een beetje op het zelfde neer.
Ik heb heel mijn leven IJslanders, maar mijn 'ambitie' ligt bij de dressuur sport. Maar met mijn IJslanders wordt ik toch heel vaak raar aangekeken als ik op een dressuur wedstrijd ben, alleen al omdat die 'knotjes' wat groter dan normaal zijn. Nu wil ik ze dus heel graag tot een sportcoupé knippen, maar mijn ouders staan VAST, ik heb alles geprobeerd maar ze willen niet dat ik z'n manen knip. Hebben jullie nog tips/tricks om ze te overtuigen, en wat vinden jullie ervan, manen knippen bij dressuur IJslanders?
Xx
Nies_ schreef:Dat korte vind ik toch wel veel mooierDat iets langere kan ook nog wel, maar hoe het nu is zou ik het er afknippen.