Paard slaat oog uit van ander paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:52

Guinevere schreef:
Op zich zijn rode lintjes wel een goed idee, maar niet iedereen weet wat het betekent.

Ik vind dat organisatoren van wedstrijden en andere evenementen voor een zo veilig mogelijke omgeving moeten zorgen. Zij moeten vooraf duidelijke regels voor de deelnemers verstrekken en op het terrein zelf een paar borden neerzetten voor de bezoekers en eventueel kan het ook over de luidsprekers omgeroepen worden.

Natuurlijk is het de verantwoordelijkheid van de ouders om op hun kinderen te letten, maar als jouw paard een klein kind recht in het gezicht trapt denk je dan dat de ouders maar beter hadden moeten opletten, of voel je je dan toch wel heel erg rot?

uurlijk voel je je dan kl*te, maar als ouders met kinderen over het lospringterrein gaan lopen, zijn ze ook knap stom bezig. Maar dat is off-topic.

Pipo, wat een rotvberhaal zeg!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:05

Pipo"]
[quote="gijsenkim schreef:
Een kennis van mij die liep met haar paard in een sinterklaas optocht mee en de pa van een kind slaat haar paard op zn kont paard haalt uit zo midden in het geziggie van het kind........... vreselijk, wat een drama. Die kennis van me is zeker twee weken helemaal van slag geweest...... trouwens ook geen onbekende amazone hier in het westen

Dit is precies wat mij is overkomen Gijsenkim, en die van mij had nog nooit geslagen. Een jongen sloeg mijn paard op zijn kont en die mepte vol naar achteren. Recht in het gezicht van een mevr. Ze is afgevoerd naar het ziekenhuis. Op dat moment kreeg het dier ook een flinke tik, maar hier heb ik toch het paard niet de schuld gegeven.
[/quote]

in dit geval was het Karin Arkenbout en het paard was Eldorra die later aan Mieke de Kok verkocht is.......