Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:mystique schreef:Ik kom uit doorn.
Ik betaal 262, 50 all in excl. Brok
Ze staan van 10.30 tot 15.30 buiten.
Bak is goed. Je kunt er ook voor kiezen om zelf te mesten dan betaal je minder.
Het bos is dichtbij. Dat is een echt bos dus uren kunnen er rijden
Er is nog een stal vrij.
Voor meer info pb
Hoe heet die stal tenminste is die van Mattijs want die ik ken in Doorn is 550 en komen ze ook buiten
Smotz schreef:Nou om te zeggen dat er aan de oostzijde van Utrecht niets is vind ik ook een beetje crux ... alleen staat niet alles op het internet omdat niet iedere staleigenaar hier behoefte aan heeft![]()
Er zijn best wat mogelijkheden behalve grote luxe pensionstallen. En zowel de 'minder luxe' als luxe pensionstallen hebben altijd iets wat je graag anders zou willen, ts wat je belangrijker vind.
galaxyfizzy schreef:Timmie2000 schreef:Jammer dat er gedacht en snel gezegd wordt dat er in Utrecht geen goede stallen zijn, want ze zijn er wel.
Ik schreef toch echt dat ik het moeilijk vond om een goede stal te vinden in omgeving Utrecht. Dat is heel wat anders dan wat jij neerzet. Ik denk echt niet dat er geen goede stallen zijn rondom UtrechtAlleen datgene wat mijn paard nu heeft bieden ze niet aan in de omgeving van Utrecht.
lucifertje schreef:Wat mij tegen staat aan de stalling rondom Utrecht oost en ja, ik heb ze echt allemaal gehad die ik kon vinden:
- Ze vragen voor alles extra geld
- Paarden komen in de winter zelden buiten
- Kleine stallen
- Geen eigen instructie welkom
lucifertje schreef:Amelisweerd ben ik geweest maar voldeed niet aan onze eisen waarbij een binnenbak toch een grote eis was. We hebben nog wel voor de deur gestaan maar zijn niet binnen gelopen.
Calanddra, dan heb ik jullie wss niet gevondenIk heb gezocht in de oost, zuid kant van Utrecht en ben ook beperkt in wat ik vind op internet.