Krachtvoer wordt altijd als een van de eertste dingen genoemd. Kóudbloed wat een uurtje recreatief wordt gereden kan toe met onbeperkt , goed, hooi Hier eten een zeer forse grote tinker en grote brede bwp-er 2 baaltjes hooi per dag weg, sims meer, soms wat minder, als de kuubsbak leeg is, vul ik hem.
Een koudbloed hoog in voer zetten is vaak vragen om kanonnen onder je hihi, gelaas zelf ervaring mee. Geef ik de tinker een kwartje biks, is hij gewoon vervelend...met alleen hooi en bijvoorbeeld wortels (voer ik ook zomer en winter, elke dag) glimmen ze hier, hebben conditie te over en zijn altijd kerngezond
Trekpaard of liever nog, shire staat hier ook op verlanglijstje hoor. Stal wel lekker groot bouwen, staan hier even samen in 10x4 zoiets maar krijgen straks 4,5 x 4 stallen en later nog iets groter na uitbreken wand . Ruimte voor paarden kan nooit groot genoeg Zijn
Hahaha nope, het is een Welsh geworden uiteindelijk wouden we hem meer ruimte kunnen geven dan hij zou kunnen krijgen. Jammuur, maar ik ben toch super blij met mn mooie paardje.