Help!! dringen advies gevraagt strotouwtjes mes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:04

Ik heb al een mail terug van de paardendrogist: het spijt ze dat het gebeurt is maar dat kan gebeuren bij een mesje wat langer in gebruik is. Daar heb ik wat aan, had ik dat geweten had ik dat mesje natuurlijk nooit gebruikt.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:27

hotchocolat schreef:
Ik heb vandaag post gehad van Pfiff. Er zat ook een begeleidende brief bij.

Iedereen die problemen heeft met de mesjes (Pfiff) of dat deze mensen contact willen opnemen met Pfiff zelf.

Had het hele topic al zoiets van "je bent echt niet de enigste die dat is overkomen". Ik heb ook zon mesje gehad, hij heeft het ietsje langer volgehouden, maar was ook binnen een maand of 2 kapot. De mesjes die erin zitten zijn te dun en smal om de krachten die erop komen door te staan. Het stukje ook nooit terug gevonden, maar mijn paarden leven allemaal nog ;)

Ik heb zelf nooit een klacht ingediend. maar die van mij kwam ook niet bij Pfiff vandaan. Ze zijn er ook van andere merken. Maar allemaal dus dezelfde problemen.

Ik ga dus eens kijken of ik dat mes van Moonfish wat vind. Die lijkt in ieder geval een stuk steviger.

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:32

Waarschijnlijk zat er bij mijn pony ook een verroeste spijker in haar kuil, nadat ze gegeten had lag die spijker namelijk in dr drinkbak, en ik had haar zien drinken na het eten...Er is niets maar dan ook niets in de buurt waar verroeste spijkers ofzo in zouden kunnen zitten dus ik zou niet weten hoe die anders in die drinkbak terecht is gekomen.
Ik vermoed dat mijn pony hem in dr mond had en dacht 'dit is niet eetbaar en moet mn mond uit ' en is gaan drinken om het zo kwijt te raken ofzo..

Enfin, ik denk dat áls het tussen het voer terecht is gekomen, de pony's of paarden het echt niet op zullen eten. Sowieso een klacht indienen!