Anoniem schreef:Ik weet niet of asociaal het juiste woord is maar wist even niks anders. En als je niet genoeg tijd hebt om alle klusjes erom heen te doen vind ik dat je geen paard moet nemen. Hij/zij loopt ook een uur lang te rennen met jou op zijn rug dus dan mag je best wat terugdoen door zelf te voeren, lekker knuffelen en zijn bedje schoon te maken.naomi_g1998 schreef:
Snap ik ook wel maar dan vind ik het alsnog niet kunnen. Dan is het net alsof je een paard neemt alleen voor het rijden. Even een uurtje naar stal, gelijk opzadelen wegrijden, afzadelen en weer weg. De rest doen andere toch wel?Dat vind ik asociaal ja.
Grappig dan vind je mij dus asociaal...
Ik kom poets mijn paard ga lekker rijden zadel haar weer af. Haal er nog borstel overheen en zet haar weer op stal. Met haar muesli
Voeren, mesten en binnen en buiten zetten word voor mij gedaan.
Maar voor mij is het naast een dubbelen studie en mijn werk geen mogelijkheid om 3 keer per dag te komen. Dus sta ik in vol pension.
En volgens mij komt mijn paard niets te kort, En ben ik zeker niet asociaal naar mijn paard..
Dus vind ik jou redenering krom. Daarbij zorg ik wel altijd dat wanneer ik zelf niet kan er iemand anders gaat. Zodat ze s'avonds ook nog de benen kan strekken.
Maar ontopic; kun je niet met de eigenaar regelen dat er maar één iemand komt om de paarden buiten/binnen te zetten etc?