Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en vanuit de foto gezien zit er nog een 100 meter weide achter en het land loopt door tot waar je het lichte schuurtje ziet.

Brendaaaa schreef:Ik zag net een enorme open vlakte voorbij komen, waarbij de paarden geen schuilplek hebben. Ik vind dat GEEN goede plek hoe kunnen die paarden zich in godsnaam staande houden met temperaturen zoals aankomend weekend, 32 graden zonder enige vorm van schaduw. Ik vind het zielig, serieus.
liekec schreef:Brendaaaa schreef:Ik zag net een enorme open vlakte voorbij komen, waarbij de paarden geen schuilplek hebben. Ik vind dat GEEN goede plek hoe kunnen die paarden zich in godsnaam staande houden met temperaturen zoals aankomend weekend, 32 graden zonder enige vorm van schaduw. Ik vind het zielig, serieus.
Mee eens, het is echt niet uit te houden voor een paard in deze hitte met volle zon
Oké eigen keuze, veel plezier ermee.

). In de hoek waar de twee pony's staan is de opening naar de grote wei. Links zie je een klein hoekje van de zomerwei, ongeveer 0,5 hectare. Hier lopen ze in het voorjaar op totdat de grote wei gemaaid is, daarna gaan ze daar weer op.
Het voerhek is echt ideaal, weinig verspilling en je kan er een flinke hoop neergooien zodat ze makkelijk een dag vooruit kunnen.
elenaMM77 schreef:jellebie
wat een super mooie schuilstal met paddock heb je daar zeg.
ben benieuwd naar de foto's of ideeën voor je uitbreiding
Emita schreef:Leuk topic zeg!
Jellebie, ik wou dat het er bij mij zo netjes uit zag![]()
Speciaal voor dit topic vandaag even wat foto's gemaakt. Maar nu doet mijn internet te traag om te kunnen uploaden, als ik morgen tijd heb dan zal ik ze posten
. Ben benieuwd hoe het straks allemaal word. Zand word weer helemaal uitgegraven, hij word vergroot en nieuwe hekken er om heen
) met een grote hooiruif waar hooi in gevoerd wordt.

wat ziet dat land er mooi uit zeg! Prachtig!

en aan de rechterkant de hooiopslag. Het hekje links van deze stallen is de doorgang naar Paddock 1. (heb op de tekening niet goed aangegeven dat de voorkant van dit gebouw zich in paddock 2 bevindt, en dat de kleine schuilstal zich alleen in paddock 1 bevindt, maar dat kan je nu dus zien op de foto's
) 

We willen de doorgang van de wei nog gaan verharden want als het dus heel erg heeft geregend dan wordt het wel een blubberzooi...
Ik ben heel blij dat ik mijn paardje zo kan houden!