, tent waait weg. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ewona schreef:Geen idee wat een container bij jullie kost om te huren.
Maar in België kan je bv al echte paardencontainers (met stalling en halve deuren) huren voor 30 euro per week. Die zijn dan voorzien van 2 stallingen. Misschien net voldoende voor je ? De Shetjes samen in 1 stal en de Welsh aan de andere kant ?
Zal in Nederland toch ook wel te vinden zijn aan een prijsje ? Hier zie je wat ik bedoel :
http://www.kapaza.be/nl/paarden-benodig ... 641031.htm
Was er inderdaad nieuwsgierig naar omdat je zei dat je wei blank stond, wat een gedoe zeg.
Daar heb ik gelukkig geen last van.
LS_fotos schreef:In het ergste geval kom je Roos maar hierheen brengen, zorg ik wel voor haar.
die is goed zeg!
Mona14 schreef:Ik weet niet of je nieuwe stal precies op de zelde plek komt te staan waar nu je oude stal staat anders zou ik zeggen bouw eerst een nieuwe en breek daarna de oude af? Het is maar een idee?
komt bambi dan ook hierheen om te nieuwe stal te bekijken als'ie klaar is?
) dan komt ze desnoods aan de andere kant v/h land, als ze een goede warme en schone stal moet hebben. Mona14 schreef:Mag ik je trouwens een compliment geven, wat een schitterende welsh pony heb jij!
Geweldige benen en een prachtig hoofdje!