Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas moeten doen toen hij 4 was, vanwege een ongeluk dat ik had gehad kon ik een paar maanden bijna niks. Gelukkig zijn mijn ouders prima verzorgers, maar tóch doe ik het liever zelf. Moet er binnenkort ook weer aan geloven, gezien ik 30 augustus voor 10 weken naar Engeland vertrek (verplicht voor school, anders had ik het niet gedaan). Ik laat er nooit iemand anders op rijden, denk niet dat hij daar blijer van wordt. Als ik hem niet kan rijden heeft hij ook lekker vakantie
Af en toe gelongeerd door mijn moeder, maar dat vertrouw ik haar wel toe
Heb haar nu helemaal zelf ingereden en er heeft ook nog niemand anders op gezeten als instructreurs en instructrices. Nu is het ook wel zo dat het om een dame van 1.76 minstens gaat, dus je stapt er ook niet zomaar even op.

. Om zulke redenen zou ik dus niemand erop laten of laten verzorgen. Daarnaast ben ik ook 1 van de weinige die zich aan haar durft wagen
. Ze is echt mijn meisje en erg gevoelig, ben er veel te bezorgd en ongerust over als ik weet dat iemand anders erop rijd
(en dan lekker thuis slapen, wat wil je nog meer)