meestal hou ik van lang maar bij jou paard vind ik kort mooier dat staat wat leuker en verzorgder ik vind lang er een beetje onverzorgd uitzien bij jou paard
Nordsvensk
Geplaatst: 16-05-13 19:04
xTammyy schreef:
Al eerder in dit topic geplaatst.. En bedenk me nu dat korte manen praktischer zijn tijdens het rijden.
Dus het gaat kort worden?
savieralover
Geplaatst: 16-05-13 19:06
kort. Vind het lang zulke zielige onverzorgde sprietjes
ik heb bij die van mij ook lang getwijfeld, uiteindelijk toch kort gedaan en geen moment spijt van gehad! oogt bij type paardje veel 'fitter', vind het bij sportief gebouwde paarden zoiezo kort toch vaak beter staan! en je moet maar zo denken.. haar groeit haha
Kort! Maar dan wel een stuk netter als op deze foto's Iets korter en niet zo schots en scheef
Gheghe, ik had dit gelukkig niet gedaan maar heb ook geen duidelijke foto van hoe het was.. Volgens mij was het wel redelijk netjes maar ja lastig vast te leggen als ie beweegt
linnebill
Geplaatst: 17-05-13 19:08
Lekker kort!! Des te meer zie je van je paardje! Lange sluike manen vind ik altijd sloom ogen haha
Tamara, omdat je ook bitloos rijdt (dacht ik tenminste) zou ik ze lang laten. Wil je dan ooit starten; kun je een hengstenvlecht maken. Vind het anders zonde. Ik weet trouwens wie je bent omdat ik de vriendin van Luc ben haha
Sonador
Geplaatst: 17-05-13 19:15
Ik ben ook eeuwig in discussie met mijzelf over de manen van ons paard.
In de aanloop naar de winter laat ik het lekker lang groeien, en halverwege de lente dan knip ik het kort!
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 17-05-13 19:15
Zeker weten kort!
Evelyne79
Geplaatst: 17-05-13 19:21
I lange manen, ( check maar mijn verzorgpaard in mijn profiel) maar bij jou paard vind ik het er erg iel uitzien, denk dat het er dan mooier uitziet als je ze toch korter hebt
Je kan het ook 'snijden'. Bij een paard met zulke dunne manen als die van jou is dat goed te doen! Is mooier dan dat rechte geknip en ze worden er niet dunner van