Ze staat dus in een vrij kleine paddock met onbeperkt hooi uit een fijnmazig hooinet, en komt minstens een uur in de bak met de ander(en) om te spelen en socializen. 's Zomers staan ze wel samen op de wei.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:Ecorasters....ook zo'n mooie uitvinding om een paddock droog te houdenDoet trouwens ook wonderen voor paarden met mok.
Ik vrees dat dit topic is als schreeuwen tegen een muur, zinloos.....
Heb al zo vaak in topics geschreven dat het net lijkt alsof het hebben van een paard een soort 'recht' is geworden. Ook al wordt zo'n dier niet paardwaardig gehouden, het moet allemaal maar normaal zijn omdat : 'in deze regio gewoon niet zoveel weide is', of ....'zo is het hier nou eenmaal'....'de grond is hier te nat'...de weides te klein (nee dus, er zijn gewoon teveel paarden.
Ik zou er zelf kapot aan gaan als ik m'n paard op een stal zou hebben waar er wachtrijen zijn voor een half uurtje paddock (vast ook zonder ruwvoer).
Kinke schreef:Ik heb het al zo vaak beleefd gevraagd, krijg er nooit antwoord op. Wat is er niet respectvol aan mijn mening?
xApple schreef:Maar wat ik dan wel interessant vind, wanneer vind je het dan wel acceptabel?
Alleen 24/7 op de wei? Of een deel van jaar 24/7 in de wei (zoals mijn paard het dus heeft)
Een paddock paradise, of een alleen een paddock met ruwvoer?