Ponykamp waar je lekker veel buitenrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:47

zou je a.j.b. je berichtje overnieuw kunnen typen want ik snap er dus helemaal niks van Scheve mond

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:51

De eekwal moet je echt niet heen! Ik ben daar 1 jaar begeleiding geweest en het was vreselijk!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:52

heel erg bedankt maar wat is dan wel een leuk niet zo duur kamp?
kus eroslover

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:18

Ervemeendrinkboer is heel leuk Lachen Weet alleen niet hoe duur die is...

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:15

ervemeenderinkboer is heel duur, meer dan 300 euro.
www.ruiterreizen.nl (time-out) daar staan er een aantal. De leukste lijkt me dat jongerenkamp in de Ardennen. Daar ga je eerst 2 dagen (maandag en dinsdag) in de bak rijden, gericht op het buitenrijden in verschillende tereinen. (je rijd dat ongeveer 3 uur per dag) En woensdag ga je 4-6 uur rijden, die nacht slaap je in een tentje en donderdag ga je weer 4-6 uur rijden en dan kom je weer terug. En vrijdag maak je nog een dagtocht van 4 uur. Je gaat tijdens het buitenrijden ook beekjes oversteken enz... Lijkt me erg leuk! (ik ben er zelf nog niet geweest)
Dit kost 240 euro
Maar de eekwal is inderdaad niet leuk!

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:49

Ja het Reelaer is wel erg prijzig maar ja dan heb je ook wel wat.. je moet je dan natuurlijk wel voorstellen dat ze voor veel mensen eten moeten kopen, je heb heel de dag door drinken, en de trektocht overnachtings plaatsen moeten ook betaalt worden daarom is de trektocht zo prijzig.... maar ja je moet der wel wat voor over hebben... en over het Ponykamp op Reelaer ja der komen eigenlijk wel wat jongere kinderen. en dan vanaf de 12 jr gaan ze bijna allemaal op Trektocht.. Ik zou zeggen praat der nog eens over met je ouders want ook al is het wat duur het is het dubbel en dwars waard..!!!

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:50

manege bergemo is ook erg leuk, een absolute aanrader , en ga je ook veel buitenritten maken(iedere dag wel!) ook ga je met de pony's naar de maas, om daar te gaan zwemmen. is echt een super ponykamp daar, www.bergemo.nl
ik ben er zelf 3 jaar achter elkaar geweest, en zou bets nog een jaar willen, maar ik ga dit jaar met de vriendinnen op vakantie en tja, daar zitten ook al wat kosten aan Knipoog
als je meer info erover wilt, kun je me altijd pb-en!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:22

www.vinea.nl Je kunt naar Appelscha, maar ook op trektocht in Frankrijk! Heel erg leuk!

Rensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:52

erve meederinkboer is duur, maar dan krijg je ook wat. Je kan daar echt onwijs gaaf buitenrijden, veeeel paarden en ponnies(niet van die duffe, allemaal lekker pittig en met karakter)....een trektocht maak je 1 x, voor de rest harstikke aardige mensen en begeleiding!

Maar uhm jongens, kom maar gewoon naar de sandy road ranch, want daar ga ik iig 2 weken ponykampen begeleiden Tong uitsteken
Dus dat wordt harstikke gezellig Haha!

http://groups.msn.com/theSandyRoadRanch ... rket=nl-nl

bloempjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:35

Lot schreef:
PS: Beter dan bij de Bongerd in Groningen want daar had ik ervaringen opgedaan waar ik nu nog ongeveer nachtmerries van heb

ik ben 2 jaar achter elkaar naar de Bongerd geweest..., en ik moet eerlijk zeggen ik vond het hele leuke ponykampen!!!!! en heb er veel leuke, aardige, gezellige mensen ontmoet waar ik nu nog contact mee heb.... Haha!
.., voor mij waren dat wel 2 zeer geslaagde jaren ponykamp!!! Haha!

Rensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:57

ik denk ook dat het voor iedereen anders is, wat iemand wel leuk vind en wat niet. Het ligt er maar net aan waar je naar op zoek bent! Lachen

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:31

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:20

de hazelhorst vond ik heel erg leuk (www.hazelhorst.nl) .
iedere dag een buitenrit van ruim een uur, zwembad naast de manege (erg lekker nadat je je erg hebt uitgesloofd op een paardje in de hitte *LOL* ) en iedere dag een spring of dressuurles!
ook erg leuke enthousiaste leiding !

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:51

Lot schreef:
PS: Beter dan bij de Bongerd in Groningen want daar had ik ervaringen opgedaan waar ik nu nog ongeveer nachtmerries van heb

Jij ook al

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:15

Ik ben ooit eens bij mange Van Loon geweest in Loon op Zand. Daar reden we iedere dag buiten en 's avonds nog een uur les. Dat is toen echt goed bevallen. Hele leuke ponies, leuke leiding en veel afwisseling. Maar goed dit is wel al een jaar of 8 geleden, dus ik weet niet hoe het er nu is.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:00

M'n vriendin is daar vorig jaar geweest. Je krijgt inderdaad iedere dag 1 uur les en je maakt iedere dag een buitenrit van 2 uur. Maar zij vond het niet echt super leuk, waarom weet ik niet precies.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:29