Bassenqua schreef:Wat wil je zelf nou ?
We willen niet investeren in een nieuwe omheining. Had jij dat wel gedaan bij een vreemde pony? Ja, dat is de verantwoordelijkheid van een pensionhoud(ster)
We willen niet investeren in een nieuw schrikapparaat. Zelfde vraag. Mijn paarden blijven zelfs achter stro touw staan. Koop jij een apparaat voor honderden euro's terwijl je het zelf niet nodig hebt? Zelfde antwoord, ja dat is de verantwoordelijkheid van een pensionhoudster
Pony mag absoluut niet weg. Als het niet anders kan wel. Ik zoek oplossingen... Pony is van mijn vriendin, niet van zomaar iemand. Als dat het geval was, was die al lang weg geweest. Dat is dan jou eigen keuze, vriendin of geen vriendin hoort geen verschil te maken, als je de verantwoording neemt om op andermans pony's te passen behoort de boel in orde te zijn
Pony mag niet aan een ketting. Zoals ik al heb uitgelegd, wil de eigenaresse dit zelf niet. Dit zou inderdaad een hele mooie oplossing zijn. Met het proberen vond ik dat het goed ging, maar eigenaresse vertrouwde het niet. Eigenaresse heeft niks te willen, jij bent pensionhoudster.
Dan zul je voor lief moeten nemen dat hij loopt waar hij wil, je beperkt jezelf in alle mogelijkheden dus dan zul je het moeten nemen zoals het is.
[/quote][/quote]
Gekkenwerk, ben ik echt niet met je eens. Sorry.
Omheining was allemaal in orde voordat pony hier kwam. Als dat gesloopt word, ga ik dat niet allemaal herstellen van mijn eigen zuurverdiende geld. Dat is niet mijn verantwoording.