In de zomer kunnen ze prima buiten liggen haha Ja zand vind ik zelf niet zo fijn in de stal, dat hadden we nu maar alles zit echt onder het stof incl me spullen en idd het paard haha.
Dankjullie! We zijn nog bezig met spijkers uit de balken halen die we gaan gebruiken en wachten op de laatste balken en dan kunnen we hopelijk snel gaan beginnen! Vandaag komen er nog een partij tegels zodat we nog meer kunnen betegelen
Na een lange tijd van pech kunnen we nu eindelijk aan de slag! Alles wat er fout kon gaan ging helaas ook fout (Vriend met een hernia, vader met een gekneusde rib en paardlief kreupel..) Vandaar dat de verbouwing helemaal stil gelegen heeft. Maar zoals het er nu naar uit ziet kunnen we weer aan de slag gaan Me vader is bezig met spijkers uit de balken die we mogen gebruiken te halen, ons nieuwe dak ligt klaar dus we kunnen nu echt aan de slag! Foto's volgen nog.
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Ik vind het altijd leuk om de voortgang te zien in zo'n verbouwing. Succes hoor! Volgens mij gaat dat een heerlijk plekje worden!
We zijn bezig met de platen uit de grond te halen (we hebben van die platen dat de paarden niet de modder inzakken) en deze week gaan de palen de grond in!
De plannen qua stal zijn wel iets veranderd, we willen nu in het midden schotten plaatsten en een deur zodat we een afsluitbare stal hebben (Zo groot als het oude gedeelte) en het stuk daarvoor is dan gewoon altijd open dus mocht 1 van de paarden op stal moeten blijven kunnen de andere ook nog gewoon naar binnen