Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
max66 schreef:Ik vind het trouwens wel raar dat iedereen altijd roept dat de paarden ook in de winterdag zoveel mogelijk naar buiten moet, maar hoeveel van die grotere en kleinere stallingen zijn er niet waar de paarden nauwelijks buiten komen? Wie zijn dan al die mensen die daar staan, zitten die niet op bokt ofzo? Ik hoor hier nooit iemand zeggen "mijn paard komt niet/heel weinig buiten"
Romy1234 schreef:max66 schreef:Ik vind het trouwens wel raar dat iedereen altijd roept dat de paarden ook in de winterdag zoveel mogelijk naar buiten moet, maar hoeveel van die grotere en kleinere stallingen zijn er niet waar de paarden nauwelijks buiten komen? Wie zijn dan al die mensen die daar staan, zitten die niet op bokt ofzo? Ik hoor hier nooit iemand zeggen "mijn paard komt niet/heel weinig buiten"
Volgens zitten er genoeg op bokt maar durven ze het niet te zeggen
Nikass schreef:Daar ben ik het ook mee eens! Maar in de praktijk, hier in de randstad, betekent dat simpelweg dat erop de maneges waar 100 paarden of meer staan echt geen land en paddocks beschikbaar zijn voor 100 paarden en zeker niet de 2,5 hectare die mijn paard met slechts 1 ander paard hoeft te delen. In de winter het land op kun je in deze regio helemaal wel vergeten.