Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blokje schreef:janne, wat een stomme reactie.
Diaz schreef:Ik vind het niet raar om een drama te maken van iets dat simpelweg dodelijk is.. (en nee.. niet een kansje, of misschien..)
Jannepauli schreef:Dat zal gerepareerd moeten worden op de een of andere manier en het is niet meteen een aanleiding tot complete sloop. Vaak is slopen nog gevaarlijker en is het beter de zaak te laten liggen.
Jannepauli schreef:_RMHorse_ schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie maar op de foto is niet alles dan kan ik de hele binnenbak wel fotograveren.:p
Nou kom op dan, zou ik zeggen. Graag duidelijke foto's an dan vooral van het dak zelf - daar hebben we meer aan dan giswerk, speculeren en drama maken.
_RMHorse_ schreef:Ik ga eind deze maand verhuizen, zal proberen mensen op de hoogte te brengen en wat die doen moeten ze zelf weten, ook of ze gaan bellen of niet. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij mij ik ben 19 en genoeg oudere mensen op stal.
Eerst wou me pa wel gaan bellen of ikzelf maar bij nader inzien ga ik gewoon weg en wat de rest doet moeten ze zelf weten.
Gini schreef:_RMHorse_ schreef:Ik ga eind deze maand verhuizen, zal proberen mensen op de hoogte te brengen en wat die doen moeten ze zelf weten, ook of ze gaan bellen of niet. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij mij ik ben 19 en genoeg oudere mensen op stal.
Eerst wou me pa wel gaan bellen of ikzelf maar bij nader inzien ga ik gewoon weg en wat de rest doet moeten ze zelf weten.
Ik snap deze beslissing volledig.
Hopelijk respecteren de andere bokkers jouw keuze ook. *hint hint*
_RMHorse_ schreef:Ik ga eind deze maand verhuizen, zal proberen mensen op de hoogte te brengen en wat die doen moeten ze zelf weten, ook of ze gaan bellen of niet. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij mij ik ben 19 en genoeg oudere mensen op stal.
Bedankt! Hoop ook dat ze het begrijpen, als ik bel en het terrein wordt wel afgesloten waardoor mensen niet meer bij hun paard kunnen, of zadels worden weggegooid dan zou ik me ook megaschuldig voelen!
koenlover schreef:Ik vind het geen goede beslissing. Er zullen altijd mensen blijven als jannepauli die de gevaren niet kennen, dit soort mensen kunnen ook bij jou op stal staan (of komen staan).