Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
martine0503 schreef:Iemand nog een leuk huis kopen in Lelystad? Wil nu verhuizen. Wat een goedkope stallingen zie ik voorbij komen. Ik betaal € 310 per maand excl krachtvoer. Wat krijg ik daarvoor? Een stal van 3x4, overdag in de wei van apr tot nov, in de winter in de bak van 30x60 met uitloop op verharde waar bakken met hooi staan, 2 buitenbakken (20x40 en 25x60), crossterrein en het bos op 200m afstand, in de winter peen en ze worden binnen en buiten gezet, ongeacht het weer.
jaime_andrea schreef:martine0503 schreef:Iemand nog een leuk huis kopen in Lelystad? Wil nu verhuizen. Wat een goedkope stallingen zie ik voorbij komen. Ik betaal € 310 per maand excl krachtvoer. Wat krijg ik daarvoor? Een stal van 3x4, overdag in de wei van apr tot nov, in de winter in de bak van 30x60 met uitloop op verharde waar bakken met hooi staan, 2 buitenbakken (20x40 en 25x60), crossterrein en het bos op 200m afstand, in de winter peen en ze worden binnen en buiten gezet, ongeacht het weer.
Troost je met de gedachte dat er nog veel duurdere stallen zijn...hier in de buurt zijn er van 375 en 450...ja zijn luxe stallen maar joh mijn paard geeft niks om een gouden knopje op zijn stal...de jouwe wel..hahahaha..
Zijn bizarre prijzen en bij ons staan ze goddank heerlijk "achter in de tuin"..is ook niet gratis maar ik zou eerlijk gezegt geen paardjes in pension kunnen zetten voor 450 pm...en zeker geen 2.