Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetbommeke schreef:Inderdaad heel fijn dat je terug mag! Misschien vast wat spullen meenemen naar huis en alleen het hoog nodige laten hangen.
Wij hebben ook een omzwerving gemaakt het afgelopen jaar. Zijn in januari naar Hierden verhuisd, 24/7 op de wei. Alleen de wei was een modderbad, mest werd niet weggehaald, paarden kregen kuil waar mijn paard niet tegen kan en nog een boel meer wat er mis was.
Toen naar Elspeet verhuisd, daar hebben we tm september gestaan, heerlijke buitenritten gemaakt. Maar vanaf mijn woonplaats was het 35 min rijden, dat is toch net even te ver. Helemaal als het slecht weer is en je 's avonds naar je paard gaat. Dan is de reistijd net teveel.
Uiteindelijk oude staleigenaar opgebeld en jawel, hij had nog een box over, precies dezelfde als waar mijn paard altijd in stond. Toen was de beslissing snel gemaakt, eind september paard verhuisd en het is alsof we niet weggeweest zijn. Ik ga weer 5x per week naar mijn paard, ben weer helemaal blij en heb ook weer zin om te rijden.
Soms is verhuizen wel even goed, dan weet je weer hoe het niet moet bij sommige stallen en waardeer je weer wat je hebt.
Succes met verhuizen!
Lieshorses schreef:Heb alles zitten volgen, heerlijk dat je wegmag !![]()
Ik zou gewoon een vervelend gevoel hebben als je kast niet op slot mag, dat ieder moment iets zou kunnen gestolen worden.
Zoals de pensionhoud(st)er reageerdde, daar zou ik niet fel, maar wel zeker duidelijk op reageren dat ik er vaak heen ging, soms zou ik dan echt even moeten laten zien dat hun stal niet de fijnste sfeer heeft.
Tinky12 schreef:Ah fijn dat je weer terug kan
Wat vaag dat je je kast niet op slot mag doen,zal de verzekering ook niet grappig vinden als er iets wordt gestolen
Neem idd alles mee naar huis wat je niet nodig hebt en als je het niet vertrouwd kun je wellicht ook alles meenemen en alleen meenemen wat je die dag nodig hebt.Misschien wat rijden zonder zadel of longeren....heb je niet zoveel zooi nodig.
Nou lekker aftellen en laat ze lekker zwetsen...sterkte voor de komende tijd.
_nvds schreef:Hallo allemaal , lief van jullie reacties allemaal voor de hulp! Ben echt blij dat ik op bokt wel gewoon me verhalen kan doen als ik ergens mee zit![]()
weekje geleden zaten we in het restaurant en na echt nog veeel meer gezeur op stal echt zowat jankend aan de tafel gezeten omdat ik het gevoel had dat paardje lief het gewoon niet leuk heeft, heel de dag op stal is niks! Dus heeft papa lief oude stal eigenaar gebeld en natuurlijk had hij een plekje voor mij over
. Gelijk mijn instructrice gebeld ! Die was ook weer blij , ze zei ook dat andere mensen het heel leuk vonden , nou dan krijg je een lekker gevoel
! En dus net naar stal eigenaar gegaan en die was er niet blij mee , ze gaf als excuus ; tja als je nooit naar je paard komt ? Waar bij ik erg me panty uit vloog want ik dacht UH WAT NOOIT KOMEN ??? ik kom verdikkie elke dag minstens 2 uur .. maar als je niks met je paard kan ? en ook het niet leuk hebt is dat wat anders. We gaan of zaterdag of die week er na weg. Vooral mijn moeder en ik hebben nu zo'n gevoel dat ze nu me paard niet gaan voeren of iets raars gaan doen... ik hoop ook dat ik al me spullen houd.. en niet hoop dat het straks ALWEER over heel de stal wordt geslingerd (kwam laatst hele hoofdstellen/dekjes/singels/pessoa's tegen bij een ander paard ze stal.. Maar ja ik ga weg en daar gaat het om
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()