Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat vinden jullie hiervan?

. Het voeren gebeurt in het stuk dat ik als paddock had berekend en ook het verharde stuk (pad) kan open, waardoor ze ook daar kunnen lopen. Alles wordt omheind. Alleen wanneer er gereden wordt, gaat de bak dicht en is het paddockje beschikbaar voor 1 paard of 2 maatjes, zodat die dan alsnog buiten kunnen lopen.
. Langs de hele achterkant komt een hoog hek, zodat er vanaf de weg niemand ongewenst komt en andersom ook zodat de paarden niet weg kunnen komen. Ik weet nog niet helemaal wat voor verharding er komt op dat pad. Dat zouden (beton) klinkers kunnen worden of iets anders. In het voorste stuk komen sowieso betonklinkers om de stal heen.
. Ik heb geen perceel om mn paarden 24-7 van gras te voeden, dat is ook niet de bedoeling. Daarvoor hebben we hooi en de paarden kunnen veel buiten lopen, bewegen, spelen enzovoort en daarbij kan er ook fatsoenlijk gesport worden. Wellicht had je dat niet helemaal begrepen.... Het is trouwens 2900 m2 en geen 2500 m2, maar dat terzijde.