Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de wilgentakken laten nog even op zich wachten want we zijn nog aan het uitvissen hoe we dit aanpakken. Boom staat net op de rand van een gracht :p dus even kijken hoe we veilig en droog de takken kunnen snoeien :p 
maar één nadeel...hij heeft er om te beginnen eens 3u30 in gestaan. Ik was hem in de ochtend buiten gaan zetten met het idee om dan 's middags terug te komen en te rijden om daarna hup terug de weide in. Wat vond ik terug...een heel erg vertrappelde wei en een paard dat de hele tijd nerveus heen en weer aan het lopen was...
maar als hij in de piste staat gaat hij ook staan luchtzuigen op de rand van de bak. Hij deed dit in de weide ook en hij stond samen met een maatje en rondom had hij buren waarmee hij kon contact hebben. Draad staat vrij laag dus hij kan ook sociaal zijn met de buren
Maar het weidetje dat ik mag gebruiken , dat hoop ik toch nog ik eigenlijk een achtertuintje (weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven). Dus een muur aan de ene kant en een gracht met maisveld aan de andere kant...ik zal proberen om de boer te overtuigen om een kleine pony bij te plaatsen maar denk niet dat het zal lukken...