joelledsr schreef:TS heeft gezegd dat zij 37,50 per week aan stalgeld betaald. Dat komt neer op om en nabij de 155 euro per maand. Dat betekend dat we het hier over een heel goedkope stalling hebben en kan ik me voorstellen dat de stalhouder zegt dat het all incl. is, maar met beperkingen.
1 baal stro is te weinig, maar als je meer of anders wilt moet je er voor bijbetalen. Lijkt me heel duidelijk en simpel.
Op mijn oude stallen werd vaak een kale prijs en dan een prijs per baal hooi en stro afgesproken. Eind van de maand betalen en klaar...
Misschien een idee voor jouw stalhouder ook.
Hier ben ik het het wel mee eens.
Maar................. het zou ook betekenen dat ze maar 4/5 baaltjes stro krijgt per maand, nou ben ik altijd heel benieuwd hoe de hooigift is op zo'n stal.
Zal ook niet heel royaal zijn vaak, daarbij niet dagelijks buiten komen en alles zelf doen.
Maar met zo'n maandbedrag zou ik niet heel moeilijk doen en zelf een paar pakjes ergens halen.
Ik zou voor mijn paard kiezen, aangezien die toch relatief veel op stal doorbrengt.
Anders toch eens om je heen gaan kijken, kan toch niet zo zijn dat je paard hier verder de dupe van gaat worden.