pyjama dag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: pyjama dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:40

Idd toen ik nog op de middelbare school zat kon ik me niet voorstellen dat ik ooit een dag over zou slaan... Op het moment denk ik dat mijn paard er mee aan heeft als ik straks een netwerk heb zodat ik een baan kan vinden en haar eten kan blijven betalen...

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:18

jeetje Vjestagirl staat jou paard 200 km bij jou vandaan??

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:21

Wow wat zijn jullie overdreven zeg :=

Als ik een dagje geen zin heb dan ga ik niet. Soms twee dagjes niet. Paard staat momenteel toch niet in training en geloof me die vind het echt niet erg om een dagje of twee daagjes lekker lui met z'n vriendjes te spelen.

corolla28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:41

Maflinger_S schreef:
Als je een eigen paard hebt, wil je niet eens meer een pyjama dag!

nou :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:42

corolla28 schreef:
Maflinger_S schreef:
Als je een eigen paard hebt, wil je niet eens meer een pyjama dag!

nou :=

Oh die wil ik genoeg :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:20

nikkie722 schreef:
jeetje Vjestagirl staat jou paard 200 km bij jou vandaan??

100. Ik woon in Breda, mijn paard staat vlak bij Utrecht. Maar ik werk in Brussel, dus m'n paard staat 200km bij m'n werk vandaan :). Als ik gewerkt heb ga ik dus niet meer naar m'n paard...

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:12

nee dat snap ik... waarom niet dichterbij als ik vragen mag??

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:20

Ik heb een hekel aan pyjama dagen :r

Maar als je een keertje geen zin heb en je paard staat in de wei doe je daar beide wel een plezier mee hoor :=
Een dagje even niks.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:26

Omdat ik voor mijn studie lange dagen maak. Ik sta om 6 uur op, zit om kwart voor 7 in de auto en als ik geluk heb ben ik om kwart voor 7 's avonds weer in Breda. Dan moet ik nog tanken, boodschappen doen, koken etc.

Toen ik begon met mijn studie heb ik besloten haar te laten staan in de groep waar ze op dat moment stond. Ik heb ook 7 maanden in het buitenland gewoond, ik zit in het weekeind bij mijn ouders, doe veel festivals etc. ik heb zelf een onstabiel leven zolang ik studeer, en ik vind het eerlijker om haar te laten staan waar ik 100% zeker weet dat ze het goed heeft, dat er goed voor haar gezorgd wordt, waar ze veel naar buiten kan etc. Ook weet ik nog niet zeker waar ik terecht kom na mijn studie, of ik in Noord Brabant blijf wonen, of ik terug ga naar Utrecht of dat ik in Friesland ga wonen...

Zodra ik afgestudeerd ben en een baan heb haal ik haar naar waar ik op dat moment dan ook woon, en hopelijk kan ik dan wel weer vaker met haar aan de gang.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:26

Af en toe een pyamadag is heerlijk :)) Ik voer dan mijn paarden in mijn pyama en ga dan weer lekker lui doen. Ze werken hier sowieso niet zoveel dus voor hen maakt het weinig verschil. Ze zijn allang tevreden als ze hun natje en droogje hebben gehad.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:30

fabjheu schreef:
haha

ik zei ookal dat ik dan daar niet eens aan denk en qua verzorgpony; vind er maar eens een ( EEN GOEDE )
ik heb er nu al 9 gehad en ben nog 13, ( allemaal verkocht of buiten een straal van 10 km ) dus ja...

en wat ik nu lees heb ik ook wel een goede achtervang ( prima manege waar ik al jaren rijd en EINDELIJK gaat verhuizen nouja ALS DE VOGELBESCHERMING EEN ENKELTJE ONBEWOOND EILAND krijgt ( ze zijn al 9 jaar bezig en het begint nu echt te vervallen!! )) maar als de nieuwe stal er is wordt het super!!

http://www.manegehillegom.nl :D nouja dat ter zijde maar ik ken ze daar en stel ik ben ziek zetten zij m wel buiten :D

Ehm, dat vind ik nogal een aantal als je pas 13 bent?
Kan me niet voorstellen dat het alleen de afstand is.