Dit was toen ze nog dagelijks met mij ging wandelen en ze bij een ander paardje stond:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TONMNVXJ-D.jpg
Maar ik ben er een beetje tegen om op jonge leeftijd al wat meer te doen en zeker omdat ze nu zo goed aan het groeien is.
Ze heeft een groeiachterstand die ze nu netjes in aan het halen is.
En ook door haar gedragsproblemen wil ik er nu niet teveel mee doen.
Longeren heb ik een paar dagen geleden geprobeert samen met iemand die er veel meer verstand van heeft (grondwerk) en hij zei dat ze echt enorm dominant is tegen mensen en dit leverde toen ook gevaarlijke situaties op (ze loopt je gewoon omver)
De bedoeling was dus om eerst de paddock te maken zodat ze bezig is en hopelijk wat minder contact heeft met mensen (ze kan zichzelf bezighouden) en zo dus hopelijk wat gezonde angst ontwikkeld voor bepaalde dingen. Ik kan er bij wijze van spreken met een tak op slagen en ze gaat nog geen stap opzij

Maar dat werkt dus duidelijk niet... Ik ga nu op een ander stukje wei (met meer gras) een hoger draadje zetten en haar daar voorlopig zetten en dan rustig de paddock maken. Dus nu eerst de kosten aan de andere wei en dan pas de paddock. Wel spijtig want ik keek er echt naar uit