Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Gaat om een bokker,dus ik pas even op.We hadden kennis gemaakt, was erg leuk.Alles laten zien, pony,s, schapen, vissen ,eend, honden en poezen en kippen.Alles hadden ze opgeschreven,dus hoeveel voer iedereen moest krijgen.Tussen door belden ze nog, alles okee.We mochten ook rijden in de bak, en dat vertelde ik toen ze belden, dat het zo goed ging.O wat leuk zeg zei ze nog.schapen voer was bijna op dus toen ze belde gaf ik dat hoor. O geen probleem we halen wel nieuw voer als we weer thuis zijn.Vliegenspul lag geld voor klaar dus dat heb ik gehaald.De oudste hond had een mega gezwel maar daar hadden ze ons niks over verteld.Wij gingen naar huis en hadden iedereen nog verzorgd,pony water gegeven enz.Smiddags kwam er een dochter thuis, en hun zelf kwamen een dag later.
Later kregen we een mail waar de honden geen brood van lusten, wij waren helemaal van de kaart.We hadden ongevraagd pony gereden dus hadden we hun spullen gebruikt.De pony,s hadden geen water meer,de vissen hadden veel te veel voer gekregen, terwijl wij gaven wat er op de deksel stond. Het schapen voer was op, dat kon niet, want schapen zijn een sober ras die mogen niet zo veel voer. Terwijl op de ton stond dat ze iedere dag voer moesten krijgen.Ook hele piet luttige dingen werden er genoemd.De ouste hond was erg verouderd in die twee weken, die had veel te veel buiten rond gerend.(had mega gezwel).Het vliegenspul kon nooit zo duur zijn,enz enz.Ze woonden op stand maar eigenlijk hadden ze er gewoon geen geld voor.De oudste hond overleed vrij snel na dat wij weg waren,dat hadden wij op ons geweten.Nee zo iets komt kei hard aan.