SusanH schreef:bello2005: het gaat er denk ik vooral om dat jij er vanuit gaat dat er niks verandert als er een kind komt, geloof me dat is wel zo. Je zal merken dat je echt je aandacht moet verdelen en de tijd en aandacht die naar je dieren gaat anders verdeeld word. De band met je kind is zo anders als de band met je (huis) dieren, kind gaat echt voor alles.
ik moet mn tijd nu ook verdelen over mijn dieren.. dus dat gaat echt geen probleem worden.
Mexx schreef:bello2005 schreef:ik ga jou beweren dat geen enkel dier weg gaat, wat er ook gebeurd..
je kunt een kind altijd scheiden van een dier.
mijn dieren zijn ook mijn kinderen,,
en kinderen verkoop je niet!!
Grappig altijd om te lezen hoe mensen die geen kinderen hebben er over denken. Geloof me, als je echt weet wat het is om een kind te hebben, dan weet je dat dat absoluut niet hetzelfde is als het hebben van een huisdier. Ik hou vreselijk veel van mijn katten en mijn paard, mijn katten heb ik al 11 jaar en mijn paard 12 jaar, maar de liefde voor mijn kind gaat heel wat dieper! Maar daar kom je misschien over een aantal jaren nog wel achter

jij hebt ook een totale andere mening over de mens in het algemeen..
buiten dat.. nogmaals mijn dieren zijn mijn kinderen, en alles wat er bij komt.. zal zich moeten aan passen..
maar we spreken ons binnen nu en 2 jaar wel. dan weet ik zeker dan ik kinderen heb.
je zult zien dat ik dan nog steeds dezelfde mening heb.
Mexx schreef:bello2005 schreef:ik ga jou beweren dat geen enkel dier weg gaat, wat er ook gebeurd..
Dat zou bij een allergie van je kind betekenen dat je kat nooit meer binnen mag komen. Vind je dat een mooi leven voor je kat, die tot dan toe wel altijd in huis mocht? Je kan niet je kat binnen laten, als je kind bijvoorbeeld op bed ligt, want met een flinke allergie, kan je uberhaupt geen dieren in huis hebben! En geloof je, je kind gaat altijd voor!!
nogmaals.. geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt om ooit een dier weg te moeten doen..
als je dier het niet goed kan hebben met je kind, ga je je kind toch ook niet weg doen ??
maar ook voor jou, we spreken ons wel als ik kinderen heb en het zal voorkomen qua allergie.
NatasjavE schreef:bello2005 schreef:ik ga jou beweren dat geen enkel dier weg gaat, wat er ook gebeurd..
mijn dieren zijn ook mijn kinderen,,
en kinderen verkoop je niet!!
Dus als jouw kind bijna doodgaat aan een alergische reactie denk je ach ja...volgende keer beter?
Je kan een kind en het dier wel uit elkaar halen maar de haren, de allergenen afkomstig van de huis, het stof,...die zitten nog op jou.
Als mijn paard weg moet omdat mijn kinderen allergisch blijken zal ik verdrietiger dan ooit zijn.....maar ik laat mijn kinderen niet letterlijk de moord stikken.
we spreken ons als het bij mij zal voorkomen.. en als ik uberhaupt kinderen heb