Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HolyPope schreef:Tot halverwege de jaren '80 was er bij de bereden brigade van Rotterdam ook geen weidegang mogelijk, nadat ze verhuist zijn kon dit wel.
En ik ken vele manege's waar ook geen weidegang mogelijk is. Of het ideaal is? Nee.
Maar we leven helaas niet in een ideale wereld.
lilly_s18 schreef:En Gypsy: Ben je blind? Of lees je gewoon heel selectief. (uitzonderingen zijn er altijd)!! Natuurlijk zijn er mensen die wel die mogelijkheid hebben. Maar in België zijn er ook zeer veel mensen die dat niet kunnen. Zoals zowat alle maneges bij ons in de buurt. In geel is er bijvoorbeeld 1 die niet eens een wei heeft. En mijn ouders laten me niet verplaatsen. Dus deal with it. En zaag er niet zo over door. Not going to happen. Het is niet mogenlijk. Het mag niet. Ik ben niet de baas. Is dit duidelijk genoeg?
ZusJacobs schreef:HolyPope schreef:Theorie en praktijk lopen niet gelijk in de paardenwereld, Zus Jacobah.
Haha begin anders eerst zelf met lezen (en goed schrijven van mijn naam), en daarbij, ik ben niemand verplicht een verhaal te vertellen.. Waarom zou ik? Volgens mij ben ik wel duidelijk met mijn mening, zo niet, lees mijn bericht nog een keer over
Sorry als ik je naam niet goed schrijft Zus Jacobah, maar ik vind 'm goed bij je passen.![]()
![]()
Waarom zit je dan op bokt als ik vragen mag?
Er is namlijk een gebrek aan mensen zoals jij die alles weten van paarden en het helder en duidelijk uit kunnen leggen.
Kinke schreef:jep, zo heb ik een dolfijn in de vijver, wel een beetje klein maar ik vind het zulke leuke dieren en de buren hebben ook een dolfijn. Dus dan is het veel minder slecht.