Verzorgster is zo dwars ik trek het niet meer.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:56

Wow, wat een figuur! Snel wegsturen en als ze lastig gaan doen, gelijk de politie bellen. En hopen dat ze nooit meer bij dieren in de buurt komt... Dat verdient ze echt niet.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 14:01

We hebben geen contract,toen ik haar vertelde wat de gevolgen zijn van zonder cap rijden.
Lachte me doodleuk uit,mijn paard liep voor haar,en ze kwam te dicht bij oren plat en trapte ineens.
Ik zei houdt afstand,jij kunt die rare knol niet bij je houden zei ze tegen me.
Toen stapte ik naar de poets plaats,en besloot af te zadelen en mijn paard eens lang te borstelen.
Even later kwam zij en zei wordt het niet eens tijd dat je dat beest eens weg brengt ik wil nu naar huis.
Ik zei dan ga je toch,ja en jou hier laten rond hangen zeker,zei ze toen.Wat was ik blij dat ze eindelijk ging het leek wel uren te duren.
Ze was pissig merkte ik en spoel het bit even af en maak het zadel schoon,wil je zei ik.
Ze zei daarop jij met je rot zadel dat vet geeft af op mijn broek en dat was niet eens zo. :(
ze ziet paarden als een sport artikel,gisteren hing ze echt scheef in de bocht met de draf ik dacht echt oh nee daar gaat ze dadelijk ten val met het paard,Als ik links om rijdt en zij rechtsom duwt ze me van de hoefslag,zij stapte ik zat in draf,lagen ik en mijn paard tegen de bak rand,ik eeb blauwe plek,ik was echt pissig.mijn man luisterde gisteren weer eens niet.
Ik heb een film erop gezet en zakte thuis in een stoel wat was ik moe nu nog en heb ook geen honger.
Ze vloekt op alles wat los en vast zit,zi het nu zon ramp om je paard van 300meter ver te halen.
Mijn meisje stond naar de buiten rit gewoon in de bak en weer een bek zo van ja zeg jou paard staat er al.
Waarom heb je in gods klere naam mijn beest niet gehaald,ik zei dat kun je goed zelf ik ben geen slaafje die was me toch even kwaad.

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:04

zou geen enkel probleem moeten zijn
maar dat heb je hier voor al gelezen dus hoef ik ook niets aan toe te voegen.
bey bey zwaaizwaai weg ermee
Laatst bijgewerkt door jackyline op 15-04-12 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:04

Je bent wel een behoorlijke labbekak dat je dat allemaal tegen je laat zeggen, en erger nog, dat jij je paarden zo laat behandelen.
Toon wat ruggegraat en schop die meid weg ipv hier te komen janken. Daar verandert de situatie niet van lijkt me...
Moet heel eerlijk zeggen dat ik me totaal niet kan voorstellen dat je dit over je kant laat gaan.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:06

(zou je af&toe even de enter knop in willen drukken,leest iets makkelijker)

Verder idem als de rest; weg sturen en nooit meer terug laten komen.
Zou nu gelijk dat tegen haar zeggen en dan opgelucht adem halen en voorlopig alles goed afsluiten en in de gaten houden.

Je mag gerust optreden tegen zulke mensen ipv zo over je heen te laten lopen,je paarden zijn de dupe. Nog meer dan jij ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:08

Dit is echt asociaal. Dat iemand zulke dingen durft te zeggen...
Van de week zei ook iemand op de manege met paarden wisselen kan dat beest springen toen zei ik gewoon je bedoeld Timor?
(naam van het paard)
Sommige mensen snap ik ook echt niet en ook niet waarom ze paardrijden.

Je irriteerd je mateloos en je voelt je ook nog eens slecht.
Bel haar op of als ze er weer is dat het afgelopen is.
Liefst met iemand erbij voor als ze er 1 groot drama van maakt. Omdat er al een hele grote mond op zit.
Dat er een persoon bij is of van stal of van de manege e.d gewoon voor het geval dat.

Ik weet niet hoe oud ze is... anders als ze heel vervelend gaat doen haar ouders opbellen
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 15-04-12 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:10

Zoo hé die heeft lef! :\ zoals de rest zegt...weg sturen! :wave: Komt vast wel een leuker iemand voor in de plaats ;) Het is jou paard en iemand anders mag dankbaar zijn er gratis gebruik van te maken.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:11

Kan ze nog zo asociaal zijn, maar als het om m'n beesten gaat ben ik niet bang. Het zijn mijn dieren, lijkt me dat ik ze minimaal kan beschermen tegen mishandeling.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:11

Die meid spoort niet dat is duidelijk, maar wat is er in godsnaam met jou aan de hand dat je dit allemaal laat gebeuren?
Die meid en haar grote bek hebben jou helemaal onder de duim, kom op voor jezelf en je paarden en schop ze het erf af.
Hoe lang heb je dit al zo laten door gaan?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:13

Je lijkt wel niet wijs dat je zoiets accepteert!!
Meteen laten opzouten die meid!

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 14:14

Ik ga haar weg sturen.
Moet zo al het tuig nog schoonmaken.
Ook dat van haar,baal ervan.
Maar ik stuur haar weg en gun het echt iemand anders.
Want ze is agressief,en het valt niet mee, ik dacht het wordt wel minder.
Gisteren ging ze ook weer tekeer dat ik eerder klaar was met zadelen.
En naar de bak reed haar paard wilde er achter aan,en bleef niet stil staan waardoor ze hem in de mond trok.
Ze stond ernaast en gaf een ruk aan de teugels.mijn man was dus die avond niet aan spreek baar.
Ik stuur haar echt weg want we leiden er allemaal onder op stal.
Ze schept op dat ze grote hengsten heeft in gereden,en dat alles beter kan.
Ze durft niet te galoperen en of te springen,en ze zegd maar ik kan het wel.
Pffff en toen werd het paard nog geschopt en uitgescholden,ze rijdt als een manege ruiter.
Ik zei waarom ga je niet op dinsdag naar de club das voor jullie allebei goed.
Toen zei ze ik heb geen les nodig.
Ze gaat overal tegen in,en ik denk dat als ik haar weg stuur dat ze toch blijft komen.
Ze valt overal over en doet overal moelijk over.

xMerleLove

Re: Verzorgster is zo dwars ik trek het niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:14

Dat van haar ga je niet eens schoonmaken, ik dwing je om dat serieus niet te doen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:14

Als ze echt zo gevaarlijk is als jij doet overkomen begrijp ik niet dat je dit verhaal op een openbaar forum plaatst. Sowieso vraag ik me af wat voor reacties je had verwacht. Lees je hier nu veel dingen die je niet zelf had kunnen bedenken? Het is natuurlijk erg vervelend dat dit is gebeurd, maar met deze berichten laat je jezelf ook niet van je mooiste kant zien. Jullie zijn twee volwassen mensen. := Heb je al eens geprobeerd om een gesprek te beginnen over de dingen die je niet aanstaan? Veel sterkte ermee.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:16

Waarom moet je haar tuig schoonmaken?

Heeft ze zelf zadel enz gekocht?
Als ze komt terwijl ze niet meer welkom is bel je gelijk de politie en zeg dit ook tegen de andere op stal.

Ik denk dat de ts gewoon wat steun nodig had een duwtje in de rug.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:18

Je gaat haar tuig serieus toch niet doen he? En gewoon duidelijk zijn dat je haar niet bij je paard wilt! Staan de paarden aan huis of op pensionstal? Anders kan je ook de staleigenaar waarschuwen.Als ze toch blijft komen.
Laatst bijgewerkt door Elmira30 op 15-04-12 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

PineApple

Re: Verzorgster is zo dwars ik trek het niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:20

Stuur haar eerst maar eens weg voordat je nieuwe spullen gaat kopen! En zorg dat je al je spullen achter slot en grendel hebt liggen. Voordat mevrouw denkt dat ze het even meeneemt...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:20

xMerleLove schreef:
ik dwing je om dat serieus niet te doen.

Dat komt lekker over... :\

Ts mag blij zijn als ze weg is,dan maar dat wat zij heeft gebruikt ook schoonmaken,dat moest ze toch al doen voordat ze een bijrijder had.
Van het erf af,nooit meer terug komen,er donders veel van leren want zoals je overkomt in het topic (dat je zo over je heen laat lopen etc) denk ik meer dat je 14 bent als een volwassen iemand die getrouwd is.
Bescherm je paarden en leer ervan zodat jij jezelf ook beschermt in de toekomst.

Bit kan je zo schoonmaken,even laten weken en met een tandenborstel oid erover.
Niet miepen maar doorpakken nu (goed bedoeld) ;)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:21

Jij gaat natuurlijk NIET haar tuig schoonmaken. Jij gaat haar alleen nog maar de laan uit sturen.
En dat bit stop je gewoon in een warm badje met soda.

Linnie050

bit kan je zo schoonmaken ff met een borstel die troep aan het bit kan ook mondjes veroorzaken bij je paard in de mondhoeken.

Dan is het dus je eigen tuig oke dat is wel logisch dat je het bij wilt houden.
Gewoon weg sturen en anders maak je melding bij de politie van te voren leg je de situatie uit.
En dat je haar gaat weg sturen.
Melding maken mag altijd dat is geen aangifte doen maar zijn ze op de hoogte.

Succes en hou ons op de hoogte
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 15-04-12 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 14:21

xMerleLove schreef:
Dat van haar ga je niet eens schoonmaken, ik dwing je om dat serieus niet te doen.

IK weet het en ik ben het ook zowieso niet van plan,op een dag zei ik ik koop een veulen paard.
Erbij en zei die laat ik met behulp later inrijden,zij zo inees tjezus koop een bereden paard dan heb ik er wat aan.
Jij denkt echt alleen maar aan rijden,ik trok me er niks van aan,wil echt een veulen kopen.

Pentax

Ik vind de postgeschiedenis van deze ts een beetje vreemd. Vraag me af of dit wel echt is eigenlijk.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:22

PineApple schreef:
Stuur haar eerst maar eens weg voordat je nieuwe spullen gaat kopen! En zorg dat je al je spullen achter slot en grendel hebt liggen. Voordat mevrouw denkt dat ze het even meeneemt...

Mee eens.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:23

Even laten weken in een emmer water en het is zo weer schoon.
Ik begin trouwens steeds minder van je verhaal te geloven TS, je spreekt jezelf wat tegen hier en daar.
En als het echt zo is, moet je hier eens wat minder klagen, maar naar buiten gaan en die meid wegsturen. Hier schieten jij en die paarden niks mee op.
Trouwens, was het mijn verzorgster geweest was ze gelijk gaan wieberen...

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:23

TS je post nu steeds wel dat je haar de laan uit stuurt, geloof ik heb je het tot nu toe nog niet gedaan ;)

Toon wat rugengraat, denk aan je paarden :) En stuur haar de laan uit, ik snap dat het niet echt makkelijk is met een vrouw die ook nog 's een agressieve man heeft en zelf ook niet helemaal 100% is. Bel desnoods de politie en vraag om raad/hulp :)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:26

Pentax schreef:
Ik vind de postgeschiedenis van deze ts een beetje vreemd. Vraag me af of dit wel echt is eigenlijk.

Nou.. T lijkt wel of dit account gehackt is ofzo heb ook even gekeken en het gaat allemaal vrij normaal, en daarna begint het ineens met lachende berichten over de slacht en dat dit...