Wie heeft ook 's wat gebroken met paardrijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 17:38

Cinzano schreef:
Vervelend voor iedereen die wel ooit wat heeft gebroken, maar ik ben al zo ontzettend vaak van een paard gegooid (zelfs 1 x over de kop geslagen met paard en al), maar ik heb nog NOOIT in mijn hele leven iets gebroken, gelukkig maar, want het lijkt me dus echt geen pretje.

Het ergse wat me met paardrijden is overkomen is een gat in mijn hoofd en een hersenschudding.

Heel hard afkloppen, dit riep ik ook altijd!! Tja en je ziet wat daar nog van waar is.....

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:02

Ik heb ooit een keer een scheurtje in mijn bovenarm geha, nadat ik onvrijwillig op de grond terecht was gekomen. Jip had een best rare hoge bok gegeven, ik viel op de grond, verdraaide mijn arm omdat ik de teugels nog vast had en au!!!
Heb even ijs erop gehad in de kantine, heb daarna nog verder gereden (wel op een andere pony, met één aan de teugels en de zere arm liet ik hangen).
Ben gewoon heel de middag op de manege gebleven. TOen ik 's avonds thuis kwam kon ik echt niks meer met die arm, mijn schouder was drie keer zo dik als normaal. Dat vond mijn vader er niet zo best uitzien en toen zijn we naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis gegaan.
Daar bleek de arm ingescheurd te zijn.
Ben ik 8 weken zoet mee geweest. Na 4 weken mocht ik alles weer, behalve gym op school, ivm tegen elkaar aanloop gevaar, en paardrijden, want stel dat ik er weer af zou vallen. Na 8 weken mocht ik echt alles weer.
Dit alles is nu ongeveer 11 jaar geleden.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:49

door het RIJDEN van een paard nog nooit iets gebroken (wel gekneusd e.d.) maar dus gister wél mijn heup gebroken door het wandelen met m'n paardje..
M'n eerste breuk trouwens ook! (hopelijk ook meteen de laatste..het is geen pretje )

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:09

met paard en al onderuit in de bocht, paard had ijzers onder, ging er vandoor en gleed weg in de bocht..

toen had ik een gebroken hoofd... Tong uitsteken

( schedelbasis fractuur....)

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:18

Mn pink...
Ik was aan het buiten rijden, over de dijk galopperen en toen zag paard voor de verandering iets engs.. Ging vol op de rem en daar lag ik.
Maar ik ben er niet mee naar de dokter geweest zodat het scheef is vastgegroeid dus nu heb ik een scheve pink Scheve mond Scheve mond

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:45

Dit topic is al meer dan een jaar oud, lijkt mij niet relevant om dit nog omhoog te halen Knipoog
Vandaar een slotje.