Lianne007 schreef:Ik heb ook een keer zo gelachen,toen wou mn vriend iemand helpen met een halster om doen, ( ik lig nu al in een deuk ) terwijl hij er zelf geeneens verstand van heeft.
de boxdeur stond open,en dat paard bedacht zich niet en scheurde de stal uit,met mijn vriend erachter aan hangend om zn hals heen ( was bang dat hij ontsnapte) helemaal door het gang pad gesleurd,en ik zag hem mooi met paard en al de bocht om gaan!.vroemmmm zo voorbij de staleigenaar en die riep "wat is dit?" ik pieste echt in mn broek...ik krijg nu nog te horen wat voor een helden daad hij heeft verricht ahum,door het paard niet laten ontsnappen..haha
hahaha dit doet me echt denken aan mijn moeder, ik als klein meisje op de manege: mama hou mijn pony is vast (moeder kent niets van paarden) gaat dat beest natuurlijk met haar lopen, en zij maar roepen HOOOOO JULIE HOOOO en ik maar kijken hahaha
Op wedstrijd ook al eens voorgehad dat ik mij stond om te kleden in de trailer, komt er natuurlijk een ruiter juist achter de trailer door, zegt hij vriendelijk goeiemiddag
(had alleen onderbroek aan
)
Een keer op een schrikkerig paardje gereden (was overslagen geweest), ik superfier dat het zo goed ging, dus ik steek mijn arm uit en draai er zachtjes mee, natuurlijk dacht hij dat ik hem ging slagen, dus hij al bokkend met mij de piste door (je kent het wel rodeopaarden), pataf recht de modder in (natuurlijk in de enigste grote plas die er in de piste lag), wil dus terug opstappen, zeg tegen mijn vriendin hou hem goed vast want anders loopt hij gewoon met je weg dus zij houdt hem stevig vast, zet een voet in de stijgbeugel trek mij vlug op, en voor ik het weet lig ik terug in de modder....
dat was me wel een dagje