Ik weet niet, ik vind dat je een dier niet zomaar naar de slacht kan brengen. Vaak heeft zon dier zijn best voor je gedaan (bij een paard vooral natuurlijk) en dan moet je hem niet naar de slacht brengen vind ik
Barvrouwke
Geplaatst: 27-10-03 22:58
Je kan je paard ook gewoon thuis laten "schieten" met zoown masker zoals me hier verteld is dan. Maar als ik het geld ervoor had zal ik het paard zeker laten cremeren.
nano
Geplaatst: 28-10-03 14:03
JE kan hier in nederland gewoon je paard laten cremeren heb ik ook gedaan het is wel heel duur en je paard moet dan wel al ingeslapen zijn. Als je wil kun je door een raampje kijken hoe je paard naar as gaat maar dat raad ik af. je paard gaat er gewoon helmaal in alleen hebben hun wel een maximaale grote wat ze cremeren pijn pony was 1,45 dus die kon er gewoon in.
nano
Geplaatst: 28-10-03 14:06
ik vind lsachten trouwens geen waardige dood..na al die tijd wat ie voor je gedaanheeft... nou dara gaat je paardje op naar de slacht jah hij is in eenkeer wer omdat hij een naald door zijn kop krijgt maar ze hangen hem daarna op en laten hem leeg bloeden! nou jij blij want je hebt geld en geen vedere kosten! ik vind dit geen eerlijke ruil!
Neoliet
Geplaatst: 28-10-03 14:12
Ik laat een paard slachten bij de distructor worden de beesten al HELEMAAL niet waardig (dierwaardig) behandeld.