Die krengen zijn duur als je ze wilt aanschaffen
Verder vind het leuk te lezen hoe je alles op knapt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Moest er wel voorzichtig mee zijn zei de man die hier ons weiland aan het doen is, want ze kunnen gevaarlijk zijn, maar heb hem verzekerd dat ik nooit onvoorzichtig ben met mijn paarden
.
of waren het dakpannen? We doen inderdaad af en toe een rondje, ik heb ook al wat gekke dingen uit het land gevist 
. Jammer dat bij jullie alles te koop staat! Ik kan geloven dat huis + 2.5hectare niet in het budget past, dat zal wel héél wat kosten. We hebben voor 1 hectare geluk gehad in onze streek, want Antwerpen is echt 1 van de duurste gebieden in Vlaanderen, zijn ook 2 jaar op zoek geweest voordat er ook maar iets te koop kwam! Heel veel succes met zoeken naar iets anders, mocht jullie pacht aflopen en het verkocht worden.
!
) hebben dit gezien en er melding van gemaakt, maar toen ze kwamen kijken was natuurlijk het gat al dicht en weer niks meer aan te doen
. (of niets meer aan wíllen doen, deze nieuwe buren zijn grootgrondbezitters en nogal invloedrijk in de regio)
. Hadden ook een leuke oude picknicktafe die we nog steeds hebben en nog zo'n spulletjes (een oud geitenhok waar de kat lustig gebruik van maakt
) Dat voorval met de klepelmaaier is wel echt niet fijn... Zal wel een heel werk zijn geweest om alles er weer uit te prutsen!
. De onderste lange zijde van de bak moet nog wel met een dubbele rij palen worden gezet, daar staan er bomen langs de hele rij geplant.

. Je ziet de hoekpaal die al gezet is.
blijf zeker nog volgen! kevje06 schreef:Leuk te volgen
Hier al jaren bezig
Maar bedenk vaak weer wat nieuw of anders
Mijn palen breken nu na 3 jaar soms wel af, van de zomer vervangen
En mijn dure 4 cm draad is op, ijzer draadjes geroest
Dus dat Moet ook vervangen
Waarschijnlijk ipv 4 * 4 cm, 2 * beoband en 2 * dun stroom draad
14 mei ben ik weer thuis, daarna daten?